Brendis :D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har et lite problem. Har en xbox med en Samsung Spinpoint SV1604N harddisk (chippet xbox). Tidligere når jeg har skulle overført noe til xboxen har den ofte fusket litt og ikke vært så villig til og virke skikkelig, men xboxen (og spill jeg har lagt inn) fungerte helt fint. Da fant jeg ut at jeg rett og slett kunne sette HDD'en inn pc'en (vanlig IDE-HD). Så jeg fikk den ut av xboxen og satt den inn i pcen. Problemet er bare at når jeg startet pcen var det ikke kommet noen HD inn på "My computer". Bare den harddiske jeg tidligere har hatt var og finne der (C: alltså). Jeg gikk inn på "My computer->Proporties->Hardware->Device Manager" og der lå sannelig HDD'en under navnet "Samsung SV1604N" og det stod "This device is working properly". Deretter sjekket jeg i bios og der var også HD'en (men den var bare registrert som 33GB). Noen tips til hvordan jeg kan få fram HD'en min (kanskje fra andre med win.2000)? Har en litt eldre IBM pc (Netvista m/933mHz 128mb ram osv.) Kjører windows 2000 m/ SP4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå