thomas82 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Heisann, har nettopp kjøpt en samsung brenner. Har oppgradert firmware, og kjøpt verbatim cd+r 8x plater. I Nero (nyeste) kan eg ikkje velge 8x brennehastighet.. kan velge 2.3x og 16x, men altså ikkje 8x. Kryssa av for "test max speed", og no brenner den på 8x, men det hadde jo vært greit å slippe denne testen hver gang. Noen som vet hva som kan være feil? På forhånd takk Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Firmware i brenner? Hjalp på brennehastigheten på min Nec 3500.... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du platen i når du får problemer med å velge hastighet? Eller er det før du setter i platen? Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hmm.. no kan eg velge 8x.. Gjorde egentlig ingenting.. jaja. Fungerer forresten fint no med (dyre) verbatim plater edit: feilen min var at eg ikkje putta i plata først Endret 27. februar 2005 av thomas82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå