Håvard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 skal lage en autorun fil til et spill jeg skal brenne til min bror.. (er ikke autorun på den og han er 7 år) filen den skal åpne heter Tarzan.exe Hvordan skal jeg skrive den filen? Lenke til kommentar
oaeide Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) hm, skal den starte når han setter inn cden? eller skal det være en snarvei som han kan klikke på? viss du bare skal lage et script som åpner filen er det enkelt @echo off start tarzan.exe Endret 25. januar 2005 av oaeide Lenke til kommentar
skille Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=364748& Omhandler det samme -Trond Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Må man ikke også lage en .ini-fil... tror det er det jeg har sett på de andre platene... Kan jo kanskje kopiere fra dem, men bare redigere på navnene osv. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jo, autorun.inf [autorun] open=[programfil som starter] icon=[et eller annet forbanna ikon] label=[navnet på plata] og hvis du vil ha flere valg når du høyere klikker på CDen skriver du shell\[navn]=[Hva som skal stå på valget] shell\[navn]\command=[programmet som skal startes] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå