zupreme Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei! Håper noen kan hjelpe meg. Har ei mappe i mine dokumenter som jeg har hatt skjult. Har fått fjernet skjult tilstand men får ikke bort skrivebeskyttelsen. GÅr inn på Egenskaper og klikker det bort, men den kommer stadig tilbake. Jeg får ikke tilgang til filene som ligger i mappa. Har fått noe slags virus på maskina så WinXP er fucka. Har satt HD i ei anna maskin nå. Hvis jeg trykker Behandle Min datamaskin står det at denne partisjonen er Aktiv og jeg får dermed ikke formatert den. Har prøvd i Dos (F8 ledetekst) nå, fikk heller ikke her tilgang. Har satt igang formatering og demontert stasjonen, men den står bare på null %. HVA I ALLE DAGER SKJER? Hva skal jeg gjøre? Finnes det noen mulighet for å starte maskina i gode gamle dos? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skrivebeskyttelsen får du ikke vekk. Windows setter skrivebeskyttelsen uansett om du fjerner den eller ikke. Det vil ikke påvirke tilgangen til mappene dine. Heller sjekk "Hjelpetråden" i toppen av forumet her og sjekk første post angående NTFS tilgang på mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå