hondapower Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 tråden ble stengt før jeg fikk lagt inn noe der og oppdateringen var bare om netshop. har sjekket alle butikkene det var snakk om og ingen har lavere pris enn ps data... om vi har fått tilbud hvordan går jeg så fram? Lenke til kommentar
magnetxx Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjøp hos psdata det er den laveste prisen som blei gitt. https://www.psdata.no/ps.asp?it=110948&mlevel=070300 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vi fikk et tilbud fra netshop, varte ut helga... Var på 1195kr.. Kan legge til svaret jeg fikk fra netshop agående om det var sort eller sølv vi fikk: Hei. Vi har dessverre ikke dette kabinettet. Vi kommer ikke til å lagerføre det heller med det første i hvertfall. Regner med dem mente at det ikke var sort dem hadde....... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Litt OT, men jeg kjøpte dette kabinettet i dag på Komplett fordi de hadde det på lager. Jeg gidder ikke styre så voldsomt for å spare et par skarve hundrelapper, det er viktigere å få det så raskt som mulig. Jeg var innom NetShop og plukket opp Crossover fan og litt ekstra 4-in-3 drevrammer også. Monteringen gikk greit og kabinettet ser råstilig ut, den eneste ulempen er at med innmat som inkluderer 10 harddisker så blir dette kabinettet mildt sagt meget tungt. Jeg har ikke anledning til å få veid det, men jeg er temmelig sikker på at det veier noe rundt 30kg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Mitt Chieftec med tre disker og to dvdspillere veier ~ 30 kg ... ;> Tror nok du kan komme opp på nærmere 40 kg med et fullstappet Stacker. Og btw, jeg skulle ha noe annet stæsj fra Netshop, så det passet veldig bra med tilbud der og da. "I love it when a good plan comes together" elns. =) Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 40kg ja.. hmm.. Ikke umulig det heller. Det er i alle fall veldig godt det er hjul på kabinettet så man får skjøvet det på plass innunder bord og slikt. De 4-in-3 modulene veide en god del hver fikk jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Uh... Synes å huske det sto en halv kilo diverse steder... Kabinettet veier ca 15... ? Chieftech`en min veide også 15, uten innmat, så blir vel noe alla samme vekta, men mindre å bære... Lenke til kommentar
hondapower Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 ok! Da kan jeg heller vente til neste lønning så jeg kan betale med kort så jeg slipper postoppkravsavgiften! Tror nok det blir det kabinettet på meg ja. har ikke funnet mange andre med så mye plass med 120mm vifter til den prisen. Eneste jeg er usikker på er støyen. nå har jeg ett dragon tower med støymatter så jeg slipper hdd støy og slikt. cpuen og grafikkkortet vil jo bli vannkjølt med bigwater settet så det slipper jeg å tenke på med stacker. tragisk nå at jeg må vel ha meg en dyr kontroller eller nytt hovedkort for å få koblet på så mange disker som det har blitt etterhvert... 7 foreløpig. Tyngden kan en jo ikke skylde på kabinettet for. de har jo gjort hva de kan for å holde den nede og mye hardware veier jo sitt. he he fett med hjul da så en ikke får brokk hver gang en skal løfte det fram for å koble til eller fra på baksiden! :!: Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det støyer naturlig nok forholdsvis mye, jeg er glad jeg har stua det ned i kjelleren hvor folk ikke oppholder seg. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva støyer? HDD`er? CPU vifte? Kabinettvifter? Hvor mye plass er det mellom hovedkortbrett og hovedkort ca ? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er litt vanskelig å vite akkurat hva som støyer, men de 10 harddiskene (de aller fleste er WD) står nok for sin del. I tillegg er det jo en del støy med 4 stk 120mm vifter og èn 80mm pluss crossflow vifta på max. CPU-vifta bråker ikke noe særlig på maskinen jeg skrudde sammen da den for øyeblikket er en Pentium3 550mhz. Støy er selvsagt også veldig subjektivt, men jeg tror ikke jeg hadde orket å oppholdt meg i samme rom som den maskinen i lengre tid og i alle fall ikke sovet i samme rom som den. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Da er det kanskje ikke rart den støyer? En p3 trenger da ikke alverdens... Spes ikke xflow`en på full guffe.... Vurder også støydempingsmatter.. Anyways! Det er ikke kabinettet som støyer, det er innholdet, og det kan gjøres noe med.... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 For all del, men så lenge jeg ikke er i nærheten av kabinettet så bryr jeg meg ikke så mye om hvor mye eller lite lyd det lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå