Rykende_Kaffe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 da har vi kutta hull i den cd-rommen... tok en time med dremel, men vi er ikke helt ferdige... Når vi var ferdige med hullet fikk vi vite at fattern hadde 120mm hulsag som hadde mekka det mye bedre en dremelen... da kan du tenke deg hvor lang tid jeg brukte med nibbler tang og fil :!: Lenke til kommentar
Radi Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 EN TIME.... tokk det deg en time å kutte hull i cd.rom'n!??! Kødder du med meg eller. Jeg brukte ikke mer enn 10 min, noe sånt, er ikke helt sikker, tokk ikke tiden, men en ting jeg re sikker på er at det ikke tokk EN time Lenke til kommentar
chrizzh Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ta av dekset på frem siden av cd-rom'en laker og tørk. FERDIG over natta, så er det bare å sette den på plass, null prob. har gjort det selv Lenke til kommentar
Radi Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ta av dekset på frem siden av cd-rom'en laker og tørk. FERDIG over natta, så er det bare å sette den på plass, null prob. har gjort det selv God ide... .........det skal jeg gjører Foresten, jeg brukte dremel og kuttet hull i cd-rom'n. Jeg limte på glasset fra et cd kover. Jeg startet pc'n...og cd-rom'n bråka noe *****!!!!! Fordi glasset kom borti motoren. Så jeg bare limte glasset oppå cd-rom koveret etterpå. Det prosjektet gikk rett i dass......jaja. Men vinduet i cd-romen hadde ikke synes heller. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ta av dekset på frem siden av cd-rom'en laker og tørk. FERDIG over natta, så er det bare å sette den på plass, null prob. har gjort det selv God ide... .........det skal jeg gjører Foresten, jeg brukte dremel og kuttet hull i cd-rom'n. Jeg limte på glasset fra et cd kover. Jeg startet pc'n...og cd-rom'n bråka noe *****!!!!! Fordi glasset kom borti motoren. Så jeg bare limte glasset oppå cd-rom koveret etterpå. Det prosjektet gikk rett i dass......jaja. Men vinduet i cd-romen hadde ikke synes heller. Så det bråkte mer Tror ikke jeg skal gjøre det da.. Hater støy.. Men det hadde vært tøft.. Men viss du brukte "cd-plate-plexi" så demper den sikkert ikke lyden godt nok Kan jo bruke tykkere plexi og se om det isolerer lyden bedre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Lime en gummilist mellom kanskje, funker sikkert det. Endret 21. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) den cd rom er ødelagt kankje. eg har prøvd med min samsung cd-rw/dvd hk greie ikkje å boote den da Endret 22. februar 2005 av wilai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå