Radi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har vidu oppå kabinettet, så jeg har lyst til å style cd rom'n min, den er så stykkt å se på! Er det noen som har en link til en side der det er noen som har gjort det, eller dere selv har gjort det, så legg inn en link, helst med bilder. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er bare å søke rundt her på forumet så finner du masse... ellers har du jo alltids www.google.com! Men det er ikke så vansklig å _modde_ en cd-rom du burde klare det uten problemer Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 De e no bare å spraye på noke lakk d.. trur det e det vaneligaste, ihvertfall det eg har gjort Lenke til kommentar
Radi Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Det er bare å søke rundt her på forumet så finner du masse... ellers har du jo alltids www.google.com! Men det er ikke så vansklig å _modde_ en cd-rom du burde klare det uten problemer Takk. søkte på modding på google, fant masse bra sider Endret 1. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kult.. legg ut bilde då du ferdi då? so vi får sjå Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det som er dritfett er å sende den til forkromming (dekslet da) Men vet ikke hvor mye det koster eller hvem som gjør det da.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Sorry tenkte på de framme:P kan jo kromme sjøl og då! edit:feila Endret 26. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 lag hull sånn at vi kan se platen spinne Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har akkurat lagd hull i en cd-brenner, slik at man kan se platen spinne. Dette ble dritfett, og tar ca en time med en dremel og evt et par kutteskuver til den. Alt man teenger å gjøre er å skru utav et par skruer, ta av toppdekselet og, tegne rundt en cd og kutte opp. så er det bare å sette inn en passende bit plexi. Anbefales. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Trenger ikke engang kjøpe dyrt plexiglass, kan bruke det gjennomsiktige på et cd-cover istedet! Har gjort det selv på en harddisk! Alt du trenger da er (helst) en dremel liknende sak som kan kjøpes på clas ohlson for få penger og noe lim! Installer et par LED's inni driven, så blir den herlig frekk skal du se! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Virker den harddisken fosatt? Virker kult å gjøre noe sånt! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er nok ikke så lett å forkromme det selv. Krom er jo ikke lakk. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Med en såpass frekk mod må man vel mekke toppen av kabinettet i plexiglass så den syns da, evt modde kassa så den blir synlig på andre måter Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg kan slenge ut bilde av hva jeg har gjort med en gammal cd rom, veti ikke om den funker enda da. uansett så er det en rimelig upraktisk modd, cd romen kan lett bli ødelagt og du må passe deg for laseren. du kan se det i workloggen min Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Virker den harddisken fosatt?Virker kult å gjøre noe sånt! Harddisken suser og går fint den. Man må bare være usedvanlig forsiktig med tanke på støv osv. Tror de hadde en artikkel på overklokking.no på akkurat dette... Fikk skvisa inn et par små blå led's som lyser opp glasset også. Det ble snasent! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg jobber med saken å modde cd-rom'n min. Skal legg inn bilder når jeg er ferdig. Kan ta litt tid, for jeg må gjøre det hos en kompis fordi jeg har ikke allverdens med utstyr her hjemme. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fattern fekk en harddisk av et firma hvor han skulle hente ut daten som va på dn, og da han fikk den var den skrudd opp.. Så vi monterte den sammen og hadde høye forventninger om at den hadde fått en sikker død! Men vi fikk starta den opp, men dataen ble hentet ut av noen som hadde programmer for dette.... Så her tok iallfall ikke støvet drepen av disken uansett om det sprang flere unger forbi når vi monterte den, så hvis støv gir en HDD en så sikker død, hvorfor skjedde ikke dette med denne disken?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fattern fekk en harddisk av et firma hvor han skulle hente ut daten som va på dn, og da han fikk den var den skrudd opp.. Så vi monterte den sammen og hadde høye forventninger om at den hadde fått en sikker død! Men vi fikk starta den opp, men dataen ble hentet ut av noen som hadde programmer for dette.... Så her tok iallfall ikke støvet drepen av disken uansett om det sprang flere unger forbi når vi monterte den, så hvis støv gir en HDD en så sikker død, hvorfor skjedde ikke dette med denne disken?? ren griseflaks tenker jeg Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 da har vi kutta hull i den cd-rommen... tok en time med dremel, men vi er ikke helt ferdige... Når vi var ferdige med hullet fikk vi vite at fattern hadde 120mm hulsag som hadde mekka det mye bedre en dremelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå