eught Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 en kompis av meg har tenkt å kjøpe seg pc. han har veldig liten peiling på pc, derfor vil han kjøpe en ferdig. han vil bruke ca. 10-11 000. han skal bruke pcen mest til spilling. http://www.yatack.no/product?product_id=20071 (en annen ting, kan noen vise meg hvordan jeg lager slik at et ord blir til en link istedenfor at jeg paster urlen? jeg prøve å følge hjelpen men jeg fikk det ikke til) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 De fleste er skeptiske til kjøpe PCer.. For det er best å bygge en selv. Mye bedre hvis du skal overklokke o.l. Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 jeg tror absolutt ikke at han skal overklokke. som sagt han har ikke mye hardware og annen teknisk peiling. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 men Geforce 4 MX440. det kortet er besj ikkesant? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Denne Pc'n er f.eks. et bedre tilbud. Men er han ikke særlig HW-interessert, bør han ikke kjøpe en PC til 10000. De fleste av dagens spill går glatt på alle pcer til 8000 eller mer. Dessuten kna disse tilbudene være "lure-tilbud", slik at man får med veldig dårlige HK, RAM, keyboard, mus, lydkort, skjermkort osv. selv om spec'ene er bra. F.eks Geforce 2 mx400 høres bra ut selv om det suger. BTW, ikke kjøp GF4 MX! GF3 er MYE bedre. Lenke til kommentar
nyk Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg ville ikke ha kjøpt Gf4 MX , kjøp heller Geforce ti550, skift hovedkort å ,kjøp Abit KX7-333 Hovedkort Socket A (DDR) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Ser grei ut for en nybegynner der. Det eneste betenkelige er skjermkortet. Sjekk om det kan skiftes til noe kraftigere. Kan det ikke det kan du jo alltis ta på deg oppgaven å oppgradere dette når det begynner å få problemer med å kjøre spilla til kameraten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå