Zonita Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg ønsker kritikk på mine uredigerte bilder. Her er det første bilde tatt en vintermorgen: Her er et annet bilde tatt den samme morgenen: Kanskje ikke de beste bildene, men det er ikke like enkelt å ta bilder fra en sprø hest. Endret 25. januar 2005 av Dark Angel;) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Likte bilde nr.2 men den hadde vært bedre om det nærmeste treet der ikke var der i det hele tatt. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bilde 1 og 2 var fine landskapsbilder, med fint lys, mens de 2 andre så synes jeg lyset var kjedelig, og rett og slett noen sånna " la oss ta en bilde " bilde, uten noe tanke bak det, hvis du skjønner hva jeg mener...kanskje velge en annan vinkel eller noe sånt. men for all del, bilde 1 og 2 var to knallbilder! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nr. 3, og Nr 4 var helt ordinære... Ikke veldig spennende, synest jeg. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Syns egentlig ingen av disse bilda har noke spesielt med seg som gjer dei til "blinkskudd". Samtlige er ganske uinteressante komposisjonar, men kanskje ok viss en skal test kamera? Dette er det eg synest ellers kunne vert bedre: Bilde 1 har for mykje uinteressant forgrunn Bilde 2 burde hatt meir djubeskarphet. Bilde 3 er litt uskarpt Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 De to bildene jeg ser her er veldig fine, noen nevnte lyset her,men syntes det er bra. Stemningen er absolutt der også, Bra skutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå