eirberen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei. Jeg har hatt mine Logitech z-5500 høytalere i ca 1 måned nå. Men nå plutselig. Etter helt vanlig bruk har 2 av høytalerne begynnt å skurre noe fælt når voulmet er på va halvt eller mer. Jeg har spillet helt fint og brukt dem til musikk og film. Det dem er beregnet på. Så jeg lurte på. Er det noen garanti for slikt? Jeg vil gjerne har et par nye høytalere uten å sende inn hele settet. For frakten for dette settet koster en del og det er jo kun 2 høytalere som er ødlagt... Går det ann å kontakte logitech direkte eller noe sånt? Hjelp Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Send en mail der hvor du kjøpte dem. de hjelper sikkert.. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Porto og sånn trenger du ikke beskymre deg for. Jeg leverte inn mitt gamle logitec z680(kjøpt på komplett.no), og får tilbake et z5500, samt får tilbake portoen jeg betalte. bare ta vare på¨regningene og alle postgreiene(du må scanne og sende som vedlegg hvis dem spør om det) -er mektig imponert over servicen til komplett! bra! Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 2 års garanti på sånt, så dette burde ikke by på problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå