lysbryter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig, men å finne et lite, enkelt og gratis program for utskrift av DVD-cover klarer jeg ikke å finne for øyeblikket. Noen tips? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Try this... Har ikke provd det, aner ikke hvordan det er, men fant da noe... Husk, google er din venn! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Har prøvd det for en tid tilbake, noe som medfører at lisenstiden nå er gått ut - derfor jeg er ute etter et enklere og gratis program. Men programmet virket for øvrig greit det. Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Benytter selv freeware versjonen av CoverXP: http://www.coverxp.com/main.asp Fungerer helt greit for min del, eneste lille ulempen er gratis ad's. Lenke til kommentar
oknp Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det skal være inkludert et program til å lage CD og DVD cover, i Nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå