Gå til innhold

Nedlagt pga. pengemangel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for mange posetive tilbakemeldinger. LCD displayet, Den mestsynlig kamuflerte startknappen som ingen ser er på plass.

 

MEN, har et problem etter at jeg måtte formatere. Siden det var system disken min, så er alt borte. bla programet jeg bruker til å resize bildene med. (hklikker bare på bildet)

 

Skal se om finner det, tror kanskje jeg har lastet det over på lappisen.

Men uansett, dette er grunnen til at det ikke kommer noe bilder i dag.. tror ikke dere trenger masse "wallpapers" av kabinettet mitt om dere skjønner ;)

 

Men i morgen kan jeg GARANTERE at det kommer bilder :D

 

Edit: la til et bilde av bakplaten.

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Update 08.02.05 Innstalert HW ordentlig, og LCD display.

 

Da var det gjort litt til, fant idag det resize programmet jeg har lett etter.

 

front.jpg

Her ser dere hvordan fronten er akkurat nå selv om lcd ikke står i her da.

 

frontbryter.jpg

Her er alu platen (som ikke er pusset ordentlig enda)

Det som er ringet rundt der.. er nok verdens mest synlige usynlige startknapp :p

 

Bryterbak.jpg

Baksiden av bruteren, brukte mye tid på å ordne til avstanden her.

 

frontlcd.jpg

Fronten med lcd displatet i, det skal husteres litt, og det må pusses litt på kantene rundt displayet.

 

baklcd.jpg

Bilde av festene til lcd displayet, ville ikke at det skulle vises noen skruer fra displayet på forsiden, derfor denne løsningen.

 

inside.jpg

Skal vi ta en titt på innsiden? Nå er alt festet der det skal være, mangler egentlig bare vannkjølingen og moddingen av psu.. Men grovarbeidet er stortsett over.

 

helekabinettet.jpg

helbilde av kabinettet, dette er før lcd displayet var festet, og den midlertideige startbryteren henger ut :p

 

Neste som står på plan:

-Ordne hull i toppen til vanntanken.

- Testing og festing av vannkjølingen

- ordne 2 stk hull i front, som skal romme 80mm vifter.

-montere føtter

- Byttemolex kontrakter og lignende (torsdag)

Frem i tid:

- Sparkle hele kabinettet

-pusse

-pusse

-pusse mer

- lakkere, pusse, lakkere, pusse... osv.

så er det bare å stråle av lykke og dra på tg :p (om jeg ikke finnerpå mer)

Lenke til kommentar

sigen: Den er sjult forde jeg skal på tg og slikt, men å vise den til folket på forumet er ingen fare. (har backup opplegg)

 

Vågebu: Ja, skal gjøre noe med den, men tror jeg kjøper lianli sitt frontdeksel og modder litt så det passer til min.

Det er en sony brenner på 52x om jeg ikke husker feil, brenneren er veldig grei å bruke.

 

alexern: av den enkle grunn at jeg har 2 stk 80mm liggende, jeg tenkt på å kjøpe en 120mm, men nå som radiatoren spranglekk (ja faktisk) så får jeg se om det blir ny radiator, eller om jeg får tettet den gamle.

 

Har testet de andre kompunentene og de er 100% tette og funker bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har lest en worklog her, men måtte stikke innom når jeg så navnet. Pent arbeid sålangt, mange morsomme ideer. Likte bryteren din. En ting er hvertfall sikkert, du blir ikke plaget med nysgjerrige folk som

" Hey hva gjør den store grønne knappen på kassa di for noe *trykk* *pc skru seg av*" ;)

 

En annen ting, den koblingsboksen du har foran PSU, hvor har du fått ideen fra? Bare lurer fordi jeg har laget akkurat det samme selv skjønner du :)

 

Uansett, lykke til videre, og kos deg på TG. Ble ikke TG tur på meg rett og slett fordi jeg glemte av å kjøpe meg billetter.

Lenke til kommentar

Veldig enkelt og greit prosjekt dette, uten at det vil si at det er lett av den grunn. Men et spørsmål.. Med disse relativt tykke trebitene som utgjør kassa, ender du ikke opp med en vekt som er bare noen kilo mindre enn Chieftec-kassa? Eller er det et slikt monster av et kabinett du hadde?

 

Edit: Var ikke så tykke som et par av bildene gav inntrykk av :)

Endret av Nobu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...