Immorten Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Likte at kabinettet var litt diskrè. Supert arbeid generellt med kabinettet. Lykke til videre -Immorten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Zipp0: Den PSU modden kommer til og bli SJEF Lykke til videre! Mvh TnN Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Props til deg:) stå på!!! Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ser bra ut lykke til. Gleder meg til å se det ferdige produkt på tg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Takk for mange posetive tilbakemeldinger. LCD displayet, Den mestsynlig kamuflerte startknappen som ingen ser er på plass. MEN, har et problem etter at jeg måtte formatere. Siden det var system disken min, så er alt borte. bla programet jeg bruker til å resize bildene med. (hklikker bare på bildet) Skal se om finner det, tror kanskje jeg har lastet det over på lappisen. Men uansett, dette er grunnen til at det ikke kommer noe bilder i dag.. tror ikke dere trenger masse "wallpapers" av kabinettet mitt om dere skjønner Men i morgen kan jeg GARANTERE at det kommer bilder Edit: la til et bilde av bakplaten. Endret 7. februar 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Zipp0: Den PSU modden kommer til og bli SJEF Lykke til videre! Mvh TnN Takk takk, den modden blir gjort på skolen @ torsdagen btw.. da blir den ferdig Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ikke dum den kasse her altså... virker som om den ligger det lille hakket over på kvalitetslista... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Update 08.02.05 Innstalert HW ordentlig, og LCD display. Da var det gjort litt til, fant idag det resize programmet jeg har lett etter. Her ser dere hvordan fronten er akkurat nå selv om lcd ikke står i her da. Her er alu platen (som ikke er pusset ordentlig enda) Det som er ringet rundt der.. er nok verdens mest synlige usynlige startknapp Baksiden av bruteren, brukte mye tid på å ordne til avstanden her. Fronten med lcd displatet i, det skal husteres litt, og det må pusses litt på kantene rundt displayet. Bilde av festene til lcd displayet, ville ikke at det skulle vises noen skruer fra displayet på forsiden, derfor denne løsningen. Skal vi ta en titt på innsiden? Nå er alt festet der det skal være, mangler egentlig bare vannkjølingen og moddingen av psu.. Men grovarbeidet er stortsett over. helbilde av kabinettet, dette er før lcd displayet var festet, og den midlertideige startbryteren henger ut Neste som står på plan: -Ordne hull i toppen til vanntanken. - Testing og festing av vannkjølingen - ordne 2 stk hull i front, som skal romme 80mm vifter. -montere føtter - Byttemolex kontrakter og lignende (torsdag) Frem i tid: - Sparkle hele kabinettet -pusse -pusse -pusse mer - lakkere, pusse, lakkere, pusse... osv. så er det bare å stråle av lykke og dra på tg (om jeg ikke finnerpå mer) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nydelig! Men litt av vitsen med en super-skjult på-knapp forsvinner vel litt når du viser den til alle på forumet? EDIT: Leif var innom på en så kort tekst også... Endret 8. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
The one and only Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 pent... likte på-knappen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så bra ut det! Skal du gjøre noe med den cd-romen? Lage en front av aluminium eller noe sånt? Hvilken type er det? Den lignet på min gamle(og ustabile) Lite-on brenner. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 najs!! smart den på knappen da hvorfor ikke ha 120mm i front?? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 sigen: Den er sjult forde jeg skal på tg og slikt, men å vise den til folket på forumet er ingen fare. (har backup opplegg) Vågebu: Ja, skal gjøre noe med den, men tror jeg kjøper lianli sitt frontdeksel og modder litt så det passer til min. Det er en sony brenner på 52x om jeg ikke husker feil, brenneren er veldig grei å bruke. alexern: av den enkle grunn at jeg har 2 stk 80mm liggende, jeg tenkt på å kjøpe en 120mm, men nå som radiatoren spranglekk (ja faktisk) så får jeg se om det blir ny radiator, eller om jeg får tettet den gamle. Har testet de andre kompunentene og de er 100% tette og funker bra. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Blir bra det der gleder meg til å se det på tg Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lenge siden jeg har lest en worklog her, men måtte stikke innom når jeg så navnet. Pent arbeid sålangt, mange morsomme ideer. Likte bryteren din. En ting er hvertfall sikkert, du blir ikke plaget med nysgjerrige folk som " Hey hva gjør den store grønne knappen på kassa di for noe *trykk* *pc skru seg av*" En annen ting, den koblingsboksen du har foran PSU, hvor har du fått ideen fra? Bare lurer fordi jeg har laget akkurat det samme selv skjønner du Uansett, lykke til videre, og kos deg på TG. Ble ikke TG tur på meg rett og slett fordi jeg glemte av å kjøpe meg billetter. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken stor grønn knapp? Han har jo en "hemmelig" knapp som er til power. Eller er det jeg som har gått glipp av noe nå? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Veldig enkelt og greit prosjekt dette, uten at det vil si at det er lett av den grunn. Men et spørsmål.. Med disse relativt tykke trebitene som utgjør kassa, ender du ikke opp med en vekt som er bare noen kilo mindre enn Chieftec-kassa? Eller er det et slikt monster av et kabinett du hadde? Edit: Var ikke så tykke som et par av bildene gav inntrykk av Endret 22. februar 2005 av Nobu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå