kaffi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har smartmovie men synst den spiller lite film typer (.mpg osv) så om dere har codecer eller andre spillere så ja takk Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg har smartmovie men synst den spiller lite film typer (.mpg osv) så om dere har codecer eller andre spillere så ja takk Du må jo konvertere filmen da! Med SmartMovie Converter. Da funker så å si alle filtyper! EDIT: Tror kanskje denne posten burde ligget under "Programmer, spill og OS"-kategorien. Endret 24. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har gjort det men de funker ikke Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Håvard87 har et godt poeng. Posten flyttes. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Lurer på en ting med det. Kan jeg se film på min P9+10i uten å konvertere det? (bare småklipp da, for jeg har ikke plass til enhel film) Og hvor mange kbps spiller vanligvis en dvd av? Smartmovie converter er sikkert ikke gratis, finnes det et gratis program? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 En vanlig DVD film som du kjøper i butikken spiller i alt fra 3000 kbps til 6000 kbps. Jeg tviler sterkt på at du kan se en film på P910i, uten noen form for codec. Det eneste den kjøre fra før er vel 3GP og MP4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå