TB9 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 skal ha meg ny pc. amd 64, prisklasse 8-10000 kroner. er nybegynner. har lest veldig masse i helgen, men enda ikke helt klok på dette. er fortrinnsvis gamepc, men litt bilde/video-redigering blir det. skal ikke overklokkes uten videre. noen innvendiger på dette oppsettet? knabbet det stort sett fra eMPea. Skjermkort: er litt i tvil om hvilket av skjermkortene jeg skal gå for, evt andre produsenter. her jeg trenger mest hjelp! men får holde med et 6600gt. harddisk: er de gode? burde jeg heller ha en annen til os? CPU: vil jeg ha noe særlig utbytte av en dyrere cpu? f.eks 3400+, 3500+ kabler: trenger jeg kjøpe noen ekstra kabler? skjerm skal jeg få gjennom et annet firma. BenQ FP937s, og er ikke tatt med i prisen. vet at tastatur/mus ikke er tatt med. tenkte å kjøpe alt fra netshop takker for den hjelpen jeg kan få! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 om du ser på spesifikasjonene til hovedkortet så ser du hva som følger med...tror nok du får det meste... ville gått for en 3520-brenner istedenfor... ellers ser det toppers ut! Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) ja er 3520 jeg har tenkt på. fant den bare ikke i listene der og da :-) MEN skjermkort/cpu ???? Endret 24. januar 2005 av TB9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå