Gå til innhold

fant en test side for vannkjøling(video tester)

Anbefalte innlegg

Mange har nok sett denne siden før, men jeg vil bare informere, siden mange av disse filmene forklarer mer enn mange tester som er skrevet +

at da er det kanskje mange som slipper å lage nye topicer her om de samme gamle tingene som for eks (hvordan kutte slanger osv)

enjoy.... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vedde på at det er http://www.3dgameman.com/

De testene er ikke akkurat.... Dyptgående :no:

Tipper også det er 3dgameman ja.

De er kanskje ikke så dyptgående, men i film-reviewene ser man ganske godt hvordan de forskjellige produktene er. Jeg så bla. test av Lian Li fiske-døra der. Hehe, det gav et ganske godt inntrykk av hvordan det kom til å se ut :)

Lenke til kommentar

Joda, det er greit nok for å se hvordan ting ser ut i real life. Men som tester er han elendig. ALLE produktene han "tester" er "kick ass", han sier nesten ALDRI noe negativt om noe som helst. Reultatmålingene hans er ikke akkurat avansert vitenskap heller...

Lenke til kommentar
Joda, det er greit nok for å se hvordan ting ser ut i real life. Men som tester er han elendig. ALLE produktene han "tester" er "kick ass", han sier nesten ALDRI noe negativt om noe som helst. Reultatmålingene hans er ikke akkurat avansert vitenskap heller...

etter å ha sett 20 å noe tester, så sier han "kick ass" på alt, og aldri negativt om noe. også reagerte jeg på at han tok 3dmark tester på hovedkort tester.. :thumbdown:

men testing av små "gadgets" funker OK.

Lenke til kommentar

Jeg så masse filmer på denne siden for en stund siden, og han Rodney (heter det, hvis jeg ikke husker feil) er skikkelig plagsom :!:, men jeg syns det er en glimrende side for å se på produkter.

Man ser mye bedre på film enn på bilder liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...