Sir_cruz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei , skal kjøpe noe vannkjøling ol. greier og jeg vill gjerne bli anbefalt en billig utenlands shappe som selger dette og mer case mods ol. takker Endret 24. januar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
underground Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe på en innenlands sjappe. vis du bor i norge da. f.eks microplex. Topicen din er litt misvisende. De fleste er tenker på netshop.no hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hva er uklart her ? vet ikke om det er den riktige kategorien men jeg leter etter en billig utenlands net shop som selger vannkjøling , vanskligere var det ikke Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe på en innenlands sjappe. vis du bor i norge da. f.eks microplex. Topicen din er litt misvisende. De fleste er tenker på netshop.no hvertfall jeg. jeg har ikke så masse penger dessverre. og jeg har sett litt på Xoxide.com de har bra priser men selger bare innen for USA området. Blokker til 30$ osv kalde katoder til 5$ osvosv Lenke til kommentar
underground Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) http://www.komplett.co.uk/k/k.asp http://www.komplett.de Tror ærlig talt ikke det er så mye og spare på å kjøpe fra utlandet. Psdata har Gpu blokk til 195 kroner nå. F.eks Big water koster 700 ellerno. Får vel ikke stort billigere enn det. Endret 24. januar 2005 av underground Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Et raskt søk på google ga meg denne posten i et annet forum: Stores to buy watercooling gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå