LtdEdFred Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Heisann jeg har midstilt en liten overskrift i Dreamweaver og under den igjen skal jeg ha to kolonner med oppramsing. Hvordan får jeg til dette? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Vet ikke helt om det er dette du vil ha, men prøv; Opprett en tabell med 2 kolonner og 2 rader. Merk de to øverste cellene, høyreklikk og velg Table | Merg Cells. Du får da Code: ------------------------------------------| |-------------------------------------------| | || | || | || | || | |------------------------------------------- Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Hvordan opprette tabell? (damn så nøb jeg er) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Insert | Table Eller Ctrl+Alt+T :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Ja sånn ja... Den visste jeg om, men den er blank (går ikke an å trykke på den. Det hjelper heller ikke å trykke Ctrl+Alt+T). Any clue? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå