Panic Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har en S700 og en datakabel, men dessverre hjelper ikke det når alle programmene ikke er egnet for Windows 98. Dette er irriterende, fordi da kan jeg ikke føre over mp3-filer til mobilen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skaff Xp eller brenn de sangene du skal ha og ta de og datakabelen med til noen som har XP Lenke til kommentar
Panic Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Finnes det ingen andre programmer. Går det an å bruke en minnekortleser og legge sangene over på minnekortet. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Sangene skal legges i en spesiell mappe på minnekortet, MP3 mappen. Jeg vet ikke om man kan bestemme å legge mp3ene i en bestemt mappe med en kortleser! edit av Are: Fjernet postene.. Endret 24. januar 2005 av arehei Lenke til kommentar
Panic Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Ingen andre måter å gjøre det på. Vil helst slippe å kjøpe minnekortleser. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjøp en minnekortleser - det går sannsynligvis langt kjappere enn å overføre med den medfølgende kabelen og. Koster ikke mer enn en 100-lapp for en enkel leser da - jeg kjøpte min på Clas Ohlsson for 69,- eller noe. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 funker den med memory stick duo eller memory stick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå