adundas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) lurer på om dette er en grei tv for prisen. Jeg trenger en widescreen for å se film, men er temmelig grønn når det gjelder tv-skjermer. DVD-spilleren min er: http://www.mamoz.no/produkt/DV-575A-S/Pion...VD_Spiller.html Har dere noen anbefalinger? Helst mer enn 5000kr. og 28" Endret 24. januar 2005 av adundas Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er vel en grei TV, men når du skriver Helst mer enn 5000kr. og 28"så vil jeg foreslå f. eks. PANASONIC TX28PS11 eller PHILIPS 28PW8608. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Sorry. Dobbeltpost (skjønner ikke helt hvordan det skjedde....). Endret 24. januar 2005 av Mr D Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Denne TVen kan jeg trygt anbefale: Sony KV28SC70 Hvis du vil ha TOPP 100HZ-bilde som konpenserer hakkede bevegelser, vil denne TV være noe av det beste i sin størrelsesklasse: Sony KV28FQ86 Grunnen til at jeg nevner SONY, er på grunn av de overlegne bilderørene! Philips og de andre kan gå å legge seg, for Sony Trinitron er BEST. Vel... dette er en personlig mening, men den er vel backet opp med vitenskapelig fakta om oppbygning, osv. Jeg har skrevet en oppgave om hvordan bilderør var bygd opp, og Sonys bilderør er unike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå