Xanitra Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Ja, nå har VG blåst seg opp igjen. " VG Nett mer lest enn Dagbladet og Aftenposten... ...men vi er STØRST. " Dette sto det i avisen mandag 24.01.05. med den vanlige kommunist logoen som VG har på avisen. Er det lovlig å holde på sånn som dette? bare lurer. edit: skrivefjert Endret 24. januar 2005 av Xanitra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette du reagerer på? Hva er problemet? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå er jeg virkelig sjokkert, jeg hadde aldri trodd den dagen skulle komme at aviser som f.eks VG går ut med subjektive meninger og legger dem ut som "fakta". Utrolig... helt sjokkerende... (ironi). Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ok, my bad.. Visste ikke at VG faktisk kan benke seg bak faktiske tall fra TNS Gallup. Vel, jaja. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 VG er da langt fra noe kommunistforetak. De tjener penger på å selge seg hakket over Se&Hør. Man kan respektere at en avis tjener penger, selv om man gjerne ikke er så veldig begeistret for en del av søppelnyhetene. Bildeseriene fra musikkgallaer og skandalefester er forøvrig helt sjef, og holder samme kvalitet som mye annet som serveres. Skal jeg lese nyheter går jeg til bt.no, eller dn.no og hegnar.no for børs- og finansnyheter. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette sto det i avisen mandag 24.01.05. med den vanlige kommunist logoen som VG har på avisen. Hoho dette var dagens... Dette tabloidavishatet har jo nådd nye høyder her på forumet. Blir jo nesten som en anti-bush-kampanje dette her Greit å gjøre litt research før det slenges ut bastante påstander om kommunistpropaganda. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg blir kvalm av VG som skriver sånt på forsida. VG er ikke noe annet enn Se & Hør i avisformat. Lenge leve Aftenposten! Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg blir kvalm av VG som skriver sånt på forsida. VG er ikke noe annet enn Se & Hør i avisformat. Lenge leve Aftenposten! Vel... Jeg leser ikke papirutgaven av Aftenposten, men jeg kan i alle fall skrive under på at nettutgaven deres ikke er fri for søppelnyheter. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Dette sto det i avisen mandag 24.01.05. med den vanlige kommunist logoen som VG har på avisen. Hoho dette var dagens... Dette tabloidavishatet har jo nådd nye høyder her på forumet. Blir jo nesten som en anti-bush-kampanje dette her Greit å gjøre litt research før det slenges ut bastante påstander om kommunistpropaganda. Hva var gårsdagens da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå