pong Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tenker på å kjøpe en winchester 3000 om jeg ikke venter til jeg ser tester av de nye greiene til amd, kan tenkes at disse ikke var desktop prosessorer i det heletatt vet ikke. Men uansett: Jeg ser etter en vifte som blåser stille men kraftig (det gjør vel alle), den må helst ikke være vanskelig å installere, men det er ikke en stor prioritering. Skal klokke til grensen av hva jeg kan presse den stakkars rammen til. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 du kan jo kjøpe en stor kobberklump av en zalman ribbe og en 120 mm vifte, den kjøler rimelig bra har jeg hørt gå inn her og døm selv Lenke til kommentar
pong Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 jo jo den blåser unna, men den er for stor, det vil dessvere ikke passe. Jeg trenger en som ikke er så gigantisk men som også blåser kraftig, har dere ikke noe mindre? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 du har den som heter 7000, som er mindre Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Stenges. Sjekk sticky øverst i dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg