bernini Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei Jeg hadde et lite problem med en angrefrist hos komplett. Sendte en mail til dem den 8. Desember. Fikk sånn autosvar-ting der det stod at en av deres konsulenter skulle besvare spørsmålet så snart som mulig. Har forståelse for at det var litt hektisk rundt juletider, men 47 dager er litt i meste laget etter min mening. Dreier seg kun om en liten dings til et par hundre kroner, men likevel. Har noen andre her erfaring med behandlingstid på henvendelser? - gordito Edit: Fikk ordnet problemet nå, var en intern feil hos dem. Takk for hjelpen. Endret 24. januar 2005 av gordito Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Den har sikkert forsvunnet i spam filteret. Send en ny en, pleier å få svar rimelig fort Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Sendte en ny en rett etter nyttår, glemte å skrive det der oppe. Får vel bare ringe da, pleier å være litt mer effektivt.. Endret 24. januar 2005 av gordito Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Normal svartid kan variere, men det skal aldri tar mer enn en arbeidsdag. Her høres det ut som om mailen din har forsvunnet i et eller annet filter (hos deg eller oss). Sender du oss nr. du fikk i autosvaret via PM, så skal vi sjekke det opp for deg. Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Normal svartid kan variere, men det skal aldri tar mer enn en arbeidsdag. Her høres det ut som om mailen din har forsvunnet i et eller annet filter (hos deg eller oss). Sender du oss nr. du fikk i autosvaret via PM, så skal vi sjekke det opp for deg. Kan dere sjekke denne; Auto Replay Tracking # 742388 ? Ventet ei stund på svar. Mvh Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det ikke lettere for dere å purre via mail til komplett?? De kan jo få 2 sjanser før dere poster? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Saken er løst og tråden stenges. Anbefaler at slikt tas opp direkte med nettbutikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg