henrik_s Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 heihei! designet på en side jeg skal ha nærmer seg slutten nå. Problemet mitt er å finne noe som ville passa inn i headeren. Håper dere kan hjelpe meg med problemet. tenker og på hva font jeg skal ha til overskrifter osv Lenke til kommentar
joffar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå har du bare 2 firkanter i bildet, 2 blå og en hvit... er dette designet? Hva skal siden omhandle? Det er vel det viktigste punktet når det gjelder å komme opp med en header. Når det er bestemt, er det bare å komme opp med noe som kan reflektere det. Dersom det er en personlig side uten at det skal omhandle noe spesielt, kan du vel ha hva du vil som header. Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 det vanligste (ikke positivt) er vel å finne et bilde på sxc.hu. og en font Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 takker for svar. N*: jeg var innom sidene men jeg fant ikke noe spessielt som jeg kunne bruke, men takk allikevel. ja, nå er jeg snart ferdig, og jeg vil vite hva dere "proffe" synes. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) kasnkje noen andre farger? siden ble veldig kjedelig hvis det er det eneste du skal ha på selve layouten... EDIT:FONT: personlig liker jeg "Lucida Sans Unicode" veldig godt... du kan jo se hvordan det vil se ut Endret 24. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hm, gjerne fint om vi ser noe av menyer og sånn, men greit: Den headeren var helt genial! Det enke er ofte det beste som Rimi (?) sier det så pen! Men, få opp lit mer, med meny og litt Lorem Ipsum så blir det lettere å si det. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det enke er ofte det beste som Rimi (?) sier det så pen! Det er nok Rema 1000 som sier det så pent du Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sleng på litt Lipsum.com ja.. btw: VgaR, siden din er ikke Valid HTML Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sleng på litt Lipsum.com ja..btw: VgaR, siden din er ikke Valid HTML I know. men CSSen er det da så fort jeg begynner å fikse HTMLen så er det pluteslig noe annet som ikke er som det skal, så jeg har forsåvit gitt opp for en liten stund... , men skal nok fikse på det etterhvert Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Problemet mitt er å finne noe som ville passa inn i headeren. Hva med? Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe.. bra forslag waldmeister! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe.. bra forslag waldmeister! Beklager, men det var ikke ment som et forslag. Synes bare at ideen til h3nrik som websiden bygger på ikke helt står på egne ben. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 aha! den har jeg ikke sett før! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ingen så den komme, men det er jo ikke sikkert han har sett den før han heller? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du har fortsatt ikke sagt hva slags side det skal være Det er som sagt ganske vesentlig for hvordan banner du skal ha.. For at folk skal få litt mer inntrykk av hvordan siden din skal bli, så kan du prøve å plassere menyen du skal ha, og legge på litt lorem ipsum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå