Gå til innhold

Få utenlanske filmer tekstet

xanonymx

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt en film i utlandet, men den er ikke norsk tekstet, så jeg la den inn på PC-en, avi format. Så lastet jeg ned en sub fil slik at jeg kunne se den med norsk tekst, men nå har jeg lyst å brenne den på cd slik at jeg kan se den på DVD-spilleren med norsk tekst.

Så jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det, og hvilket program jeg skal bruke (for det går vel ikke an å brenne avi filen og sub filen på en cd, eller går det?)?

Jeg synes at jeg har lest at man kan bruke VirtualDub til dette her, men hvordan skal jeg gjøre det.

Jeg er veldig dårlig i engelsk, så pliis ikke gi meg linker til sider med guide på engelsk. Hvis det er et annet program enn VirtualDub jeg skal bruke, så må det være gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke la merke til i starten var at teksten ikke stemte til det de sier på filmen. Det er faktisk slik at teksten starte 1 og 54 sec forsent. Jeg har sett etter andre sub filer som kunne stemme med filmen, men uten hell. Så hvordan kan jeg få fikset dette?

Lenke til kommentar
Det jeg ikke la merke til i starten var at teksten ikke stemte til det de sier på filmen. Det er faktisk slik at teksten starte 1 og 54 sec forsent. Jeg har sett etter andre sub filer som kunne stemme med filmen, men uten hell. Så hvordan kan jeg få fikset dette?

med SubViewer 3.063 kan du få teksten til å bli begynne når du ønsker :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få teksten til å starte akkurat når jeg vil, jeg har jo tenkt å brenne denne filmen inn på en cd slik at jeg kan se den på DVD-spilleren.

Jeg fikk ikke teksten til å starte når jeg ville med SubViewer 3.063, fant ikke helt ut hvordan jeg skulle stille det inn.

Lenke til kommentar

Den siden hjelper meg veldig lite, fordi jeg er helt elendig i engelsk, skal jeg finne noe ut i fra den side må jeg bruke en time på det dere ville ha funnet ut av på ti minutter, og det orker jeg ikke.

Så er det noen andre som vet hvordan jeg kan få teksten til å starte når jeg vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...