tullebukk1987 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hallo..... Har et lite problem jeg håper det er noen kloke sjeler der ute som kan hjelpe meg med...... Min fantastiske Nokia 7600, som ikke er så fntastisk nå lenger, har fått et lite problem...... Det virker som om mobilen rett og slett nekter og godta SIM-kortet mitt, den får ikke inn noe nettverk. Den har nettverk i kanskje 5-10 sek, så mister jeg alle signaler...... Jeg har Telenor og det var ikke noe problem da telefonen var ny, men nå vil den altså ikke mer.... SIM-kortet mitt fungerer i andre mobiltelfoner, så det er det ikke noe galt med, Nokiaen fungerer med Tele2 SIM-kort. Så da kan det jo ikke være noe med abonemnetet å gjøre..... Det er jo litt merkelig at jeg får siganler med Tele2, men ikke med Telenor siden disse deler nettverk............ Er det noen som kan hjelpe meg...... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hørtes rart ut! Vet ikke om det hjelper å "formatere" mobilen, men det er da verdt et forsøk, eller hva? Endret 24. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå