sjøgren Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg dette hovedkortet..har et kabinett hvor de fulgte med 2 usb porter og 1 firewire, veit dere om det går an å koble til Firewire på hovedkortet?? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Ja, hvis du har 8KDA3+ så er det greit å koble til bracket. edit: men sjekk i Bios at kontrollerene er enablet - syns det var litt merkelig at Bios til kortet ditt refererer til 8HDA3+ og ikke 8KDA3+, men det er vel slik Epox gjør. esit2: enig med 'taz', kan ikke se firewire på kortet ( bare firewall), men bracket kan kobles til. Endret 24. januar 2005 av tjaa Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan ikke si at jeg ser at det er Firewire på det kortet.. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan ikke si at jeg ser at det er Firewire på det kortet.. Kan heller ikke si at jeg ser firewire (ieee 1394) tilkoplinger under spesifikasjonene der. Da må du nok i så fall kjøpe et firewire kort utenom eller holde deg til Usb 2.0 hvis du tenker på å kople til Eksterne Hd`er eller liknende. Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 rart det fulgte med firewire da Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Som jeg ser på spes på hjemmeside til epox så har dessverre ikke dette korte firewire utgang, du mener vel ikke usb bracketen som følger med korte ? Endret 24. januar 2005 av hifiman Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Edit:Fant 2USBhøl og noen andre ting men ingen Firewire RTFM da, står sikkert noe der ... Endret 24. januar 2005 av AmmO Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) EPoX EP-8KDA3+Distributør: Norek og EET Nordic Internett: www.epox.nl + Gigabit Ethernet. Avanserte RAID-muligheter. Gode ekspansjonsmuligheter. - Ikke FireWire. Enkelte designelementer. Endret 24. januar 2005 av Howard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå