Joachim_F Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det nyeste spillet i Settlers-serien rakk ikke engang å bli lansert her i landet før Ubisoft avslørte at det jobbes med en ekspansjonspakke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Utrolig, har ikke fått med meg at 5'ern er ute, har ikke sett noen releaser av den enda. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Utrolig, har ikke fått med meg at 5'ern er ute, har ikke sett noen releaser av den enda. The Settlers V er ikke i salg i Norge enda, som det står beskrevet i ingressen, i artikkelen og på produktsiden til The Settlers V. :-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 TST: Du mener vel V, og ikke IV? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 TST: Du mener vel V, og ikke IV? Det stemmer. Rettet opp nå. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) I det minste kan man kjøpe Settlers 4 for €7.70 (downoad) fra www.trygames.com Håper de tilbyr den siste tittelen etterhvert. DVDsoon vil selge den, men det blir jo både frakt og moms i tillegg.. Spillet i seg selv vil koste rundt 250-255,- NOK, pluss frakt og moms. Ikke så galt, egentlig. DVDsoon er så trege for tiden uansett at det er en dårlig vits. En av bestillingene mine, som IKKE er utsolgt, har ventet et par uker nå. Edit: Jeg klarte å misse at det kommer til norge i februar.. hehe. Blant andre Elkjøp har nå forhåndsbestilling på det (399,- pluss frakt). Jeg skal ihveretfall garantert ha det Endret 2. februar 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg