B4stian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Den var jo stygg! Hjelper jo ikke da at resten er bra... Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sitter med en Sanyo-mobil her, som ligner veldig på den der.Nesten identisk design, SD-stasjon osv. Men denne har kamera både foran og bak og det bak er 1,3MP (LED-blitz også). Sikkert den europeiske UMTS-versjonen av den der. (Har ikke modellbetegnelsen. Står kun 'Hero' på den) Har du noen bilder? Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei, men kan sikkert ta noen hvis det er interesse. ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Tja, reint teknisk er den sikkert fin, men liker ikkje firkanta ting i lomma og utseendet var stygt synest eg. Skulle eg brukt masse pengar på ein mobil ville eg i det minste funne ein som såg bra ut. Endret 26. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kris_TheLord: fant ut at den heter SX813 og er den samme som er avbildet her: http://www.threegmobile.net/main/index.php...ang=ENG&nid=513 Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sitter med en Sanyo-mobil her, som ligner veldig på den der.Nesten identisk design, SD-stasjon osv. Men denne har kamera både foran og bak og det bak er 1,3MP (LED-blitz også). Sikkert den europeiske UMTS-versjonen av den der. (Har ikke modellbetegnelsen. Står kun 'Hero' på den) har du fått tak i en nesten identisk telefon til den der i Norge? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er ikke dette et driiiiiiiiiit dårlig emnefelt !? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 har du fått tak i en nesten identisk telefon til den der i Norge? Hvis jeg ikke tar feil bor han i England.... Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hvis jeg ikke tar feil bor han i England.... Ok Endret 13. februar 2005 av Kornelius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå