sir-alex Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Sjekk denne a: Dette er noe av det råeste jeg har sett!!! -1,2 megapiksel kamera -Som også funker som webkamera dersom du kobler den til PC via USB -Over 2 mbit oppkobling til nettet. TO megabit! -Mini SD-slot for minnekort -Feeet design -FM-radio (FM-radio på mobil er vel det stedet som er mest fornuftig. På en -musikkspiller har man jo all den musikken man vil ha uansett...) -MP3-spiller og 40 MB intern lagring KUUUUUUL ELLER HVA Endret 12. februar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Her er et bilde til av den lekre sanyo mobilen: Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm, joda. Så helt grei ut den. Litt vanskelig å bedømme den helt etter spesifikasjonene du skrev, men virker jo bra denne. Og som vanlig, denne kommer nok ikke til Norge nei... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Stilig. Sikkert en bra telefon også. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uff, den var etter min mening forferdelig Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sjekk denne a: Dette er noe av det råeste jeg har sett!!! -1,2 megapiksel kamera -Som også funker som webkamera dersom du kobler den til PC via USB -Over 2 mbit oppkobling til nettet. TO megabit! -Mini SD-slot for minnekort -Feeet design -FM-radio (FM-radio på mobil er vel det stedet som er mest fornuftig. På en -musikkspiller har man jo all den musikken man vil ha uansett...) -MP3-spiller og 40 MB intern lagring KUUUUUUL ELLER HVA har du radio bare for og høre musikk? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Virket ikke så spesiell ut fra de spesifikasjonene nevnt der, og den så meget spesiell ut også... -Over 2 mbit oppkobling til nettet. TO megabit! Hvilket nett? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uff, den var etter min mening forferdelig Må nok si meg enig med Dragon der, var ikke helt det Store... I alle fall ikke design-messig... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Uff, den var etter min mening forferdelig Helt enig med *Dragon* den var forferdelig Edit: fjerna noe. Endret 12. februar 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 2 mbit linje på telefon med prisene hos netcom...tror ikke det. Sjekke mot pc. Logget på i 10 timer = 1002001254k skulle bli en telefon regning på ca 146kr Datatrafikk er for dyrt på mobilen i dette landet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 usj, stygg. Nesten like fæl som den der "bindtelefonen" fra nokia Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) den komme kun i japan Hvorfor er denne mobilen fra Sanyo irriterende? Jo, som resten av de tøffeste mobilene her i verden, er den bare tilgjengelig i Japan. Sanyo W31SA regnes som en relativt standard / ungdomsmobil i Japan og har: irriterende.. JEG VIL HA DEN NÅ Endret 25. januar 2005 av XeLix Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Synes heller ikke denne var så spesiell! Den er jo ikke på noe høyere funksjonsmessig nivå enn de mobilene vi har i dag. Dessuten var utseendet like deilig som vannet er tørt - dvs. IKKE FIN! Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 den er jo feet men tipper den aldri kommer til norge.....og i så fall kommer sikkert til å koste det hvite ut av øyet Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 som jeg skrev 2 poster oppe.. kun japan :S står om det i bloggen på vg.no :S Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nja. Var helt OK, men den var ikke driiiiiiiiit rå... Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Sitter med en Sanyo-mobil her, som ligner veldig på den der. Nesten identisk design, SD-stasjon osv. Men denne har kamera både foran og bak og det bak er 1,3MP (LED-blitz også). Sikkert den europeiske UMTS-versjonen av den der. (Har ikke modellbetegnelsen. Står kun 'Hero' på den) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er skjerm oppløsningen? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hmm....utsende gikk nå an. Men ikke specs. Det var ikke noe overraskende. Mange mobiler som er finere (min mening) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå