Joachim_F Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er nå klart at ekspansjonspakken til Söldner kommer til å få navnet Söldner: Marine Corps. I tillegg har vi litt informasjon om innholdet i pakken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er vel snart på tide å tørke støv at Soldner... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så Söldner var så populært at de bare måtte lage en tillegspakke? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg var lenge en stor forkjemper for Söldner - Secret Wars, men jeg har nå sett meg mektig lei på ikke engelsktalende tyskere som springer rundt som små rambo kopier. Konseptet var bra, men online ble det en gedigen skuffelse, null teamplay! Kanskje dette Marine Corps kan bli bedre, men jeg tviler egentlig på det. Konkuransen blir for hard, tenker da på Battlefield 2, STALKER osv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er meget overrasket over at det i hele tatt kommer noen tilleggspakke til denne gigant-stinkeren av et spill. Aner man et ørlite håp for forbedring eller blir det samme makkverket som forrige gang? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg syntes nå Soldner var dritartig! Spilte først Joint Operations-demoen til døde, og så prøvde jeg Soldner. Det var enda kulere, og da måtte jeg bare kjøpe det. Mener forresten at jeg har spilt med / mot deg for lenge siden Desdichado. Jeg kalte meg Beowulf... Endret 25. januar 2005 av Gjest Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det har du helt sikkert, kjenner igjen navnet ditt iallefall. Mener jeg så det i enden av siktet mitt før det sa pang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg