Howard Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bildeflørt: Gigabyte GV-3D1 GV-3D1 er Gigabytes grafikkort med doble GeForce 6600 GT-brikker. Vi har knipset noen bilder av kortet, som kommer bundlet i en pakke sammen med et nForce4 SLI-hovedkort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En test av de to kortene dukker opp her på Hardware.no i nær fremtid. Gleder meg til denne. Er kortet kommet til butikkene enda? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Lukter jeg konkuranse? (vær så snill ) En liten ting jeg lurer på, må man ha SLi hovedkort for å bruke kortet? vet godt at det er et enkelt kort, men at man må ha den ekstra funksjonaliteten i SLi kortene? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vil det være mulig og bruke 2 slike kort i SLI oppsett? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Vil det være mulig og bruke 2 slike kort i SLI oppsett? Selvfølgelig ikke Endret 24. januar 2005 av the_zombie Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort. ikke in non-SLI-modus heller? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kortet har 256 MB GDDR3-minne med 256-bit båndbredde.Kanskje litt greit å påpeke at minnebåndbredden og -mengden per kjerne er hhv. 128bit og 128mb... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir iallefall en skikkelig test ser det ut som "Vi har knipset noen bilder av kortet" Gleder meg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 /me nynner på Maddison Avenue - Im horny Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ah, tenk OM det gikk an å kjøre ett slikt kort i SLI:) 4 gpu'er som jobber bare for MEG (eller deg for den saks skyld)! får jo snart min 2. ocz 520w psu, så da skal jeg i teorien ha 1040w ps upower tilgjengelig= fullt mulig å dra 4 gpu'er.. *drømme, drømme* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort. ikke in non-SLI-modus heller? Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter. Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort. Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt) Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bare å se på bildene kan lyse opp en mørk dag Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort. ikke in non-SLI-modus heller? Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter. Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort. Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt) hmmm....tenk deg når de skal gi ut SLI kort som kjører 2 slike kort i SLI eller det kommer sikkert ikke til å hete SLI lenger,men at det blir mulig å kjøre 2stk skjermkort (4xGPU) samtidig Blir digg dette. Jeg liker veien utviklingen går. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Et gullkort! Bra at produsentene gjør slikt, mange har gjort husker Sapphire viste fram et Raeon kort med dobble 9800pro Gpu'er, eller var 9700pro brikker? hmmm Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva er det lille kortet øverst på dette bildet? Ser ut som en slags strømforsyning: Lenke til kommentar
skyline Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort. ikke in non-SLI-modus heller? Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter. Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort. Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt) hmmm....tenk deg når de skal gi ut SLI kort som kjører 2 slike kort i SLI eller det kommer sikkert ikke til å hete SLI lenger,men at det blir mulig å kjøre 2stk skjermkort (4xGPU) samtidig Blir digg dette. Jeg liker veien utviklingen går. Jepp, jeg også. Tenk deg 4 x PCI-E spor med 16x og 6800 ultra kort med 1024 mb minne og 2x gpu`er!! Totalt 8 gpu`er og 4096 mb minne! *Fantasere* Jeg har også sansen for at man kan skalere maskina som man vil igjen, har man lyst på sinnsyk ytelse er det mulighet for 2 skjermkort. Akkurat som i gammle dager, med Voodoo2 SLI. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er jo kanon å se slikt på papiret. Men tror nok at dette går litt over stokk og stein... SLI og dual Core... Blir nok mange barnesykdommer, og masse spill støtter ikke slikt ennå. Så hvis man skal ha bra ytelse, så kjøp deg sli-hovedkort og 6800 ultra, og vent med flere skjermkort til man virkelig får utnytta det.... MEN, det blir en spennende tid i møte. Men jeg tror jeg venter til man virkelig får utnytta dette... Kanskje når unreal engine3 er kommet.... *sikle HARDT* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå