SuperMorten Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er egentlig er superfornøyd Nokia 6230 kunde:) Telefonen har alt jeg trenger og superkjapp (kunne seff hatt litt bedre skjerm, men det er en annen sak). Eneste problemet er den jævla softwaren som aldri fungerer som den skal. Jeg stort sett brukt Nokia PC Suite 6.1 som fulgte med telefonen, men der hadde syncing med outlook en tendens til å låse seg. Derfor tenkte jeg en annen versjon kanskje var løsningen. Lastet derfor ned Nokia PC Suite 6.41 og regnet med at alt skulle ordne seg. Men det skulle selvfølgelig ikke gå smertefritt...nå har nemlig tekstmelingsfunksjonen begynt å låse seg. Får sendt mld, men deretter henger den seg. Absolutt ikke optimalt. I tillegg har de klart å fjerne det geniale programmet phone editor hvor man hadde super oversikt over kontakter og mld... Nokia, hva driver dere med? Fint hvis noen kan hjelpe meg? Er det noen andre som lager software for nokia tlf.. Tror nok k700 vinner denne duellen når det er snakk om software:( Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Feilpostet. Vennligst les dette for begrunnelse: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 -Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå