alex100 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvorfor kan ikke gjestebøkene en finner på nettet fungere slik som de sier?! Har prøvd et flertalls gjestebøker, men som ikke fungerer som de skal. Jeg trenger en ENKEL gjestebok til denne siden: http://home.no.net/owlsonly/easychoice/PHP...krift=gjestebok Noen som vet om en gjestebok som faktisk fungerer skikkelig? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hvorfor bare ikke bruke en SB ? (shoutbox) ? den kan jo fungere Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hvis du har tilgang på MySQL kan jeg ydmykt foreslå min egen EDIT: Ser du hoster hos Start.no, du kan få gratis MySQL hos f.eks www.websentralen.com Endret 24. januar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hvis du har tilgang på MySQL kan jeg ydmykt foreslå min egen EDIT: Ser du hoster hos Start.no, du kan få gratis MySQL hos f.eks www.websentralen.com Prøver ut denne nå, men jeg får feilmelding når jeg fyller inn følgende i scriptet: $sqlHost = "mysql.websentralen.com"; Får denne feilmeldingen: Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'mysql.websentralen.com' (1) in /home/o/ow/owlsonly/public_html/easychoice/PHP/gjestebok/config.php on line 25 Could not connect to database: Unknown MySQL Server Host 'mysql.websentralen.com' (1) Det jeg har gjort til nå er å laste opp filene og opprette en mysql account på websentralen. Så har jeg fylt inn $sqlHost, $sqlUser og $sqlPass i config. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Et problem jeg har hatt med mange av gjestebøkene/shoutboxene er at når de skal utføre selve innleggingen av innlegget i txt filen, stopper det opp. Jeg bare får en helt blank side. Selv om jeg har CHMOD'et filene riktig. Siden dette skjer på så mange av scriptene, lurer jeg på om det kanskje er et felles problem som er forårsaket av en feil jeg gjør, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå