Skogslik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 eg trenger ein kabel fra skjermkortet til ein tv. forr eg skall se dvd filmer og spille. vilken kabel skall eg kjøpe?? har noen en link?? Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kanskje S-video (hvis skjermkortet støtter det). Bilde av S-video-kontakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En kabel som passer både i tv og i PC Litt mer info er nødvendig dersom du ønsker et bedre svar. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har alle tvr slik utgang da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nei, og strengt talt er det en inngang. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Men altså, du sier gas at du skal se filmer og spille. Hvis ikke du har en tv-skjerm som er -designet- for å spille på blir spillingen elendig. Men du sier at du skal se på film, noe som blir veldig bra kvalitet på . Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ka kabel skall eg kjøpe??? Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Åssen utganger har du på skjermkortet, og åssen innganger har du på tven? Har du en s-video utgang på skjermkortet, og bare scart-innganger på tvne, så må du kjøpe en s-videokabel og et adapter fra s-video til scart(dette forrutsetter at du har en relativt ny tv som støtter s-video. Har du feks en "analog" utgang på skjermkortet, og scartinnganger på tven, kan du kjøpe en analog-kabel og et adapter til scart, om du ikke har en tv med A/v inngang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ka kabel skall eg kjøpe??? Og jeg gjentar - mer informasjon er nødvendig for at vi skal kunne hjelpe deg. Hva slags skjermkort har du, hvilke innganger har du på din TV? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 eg skall ha meg saphir radeon x800xl 256mb og eg har scart utgang på tvn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå