Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg har laget et lite design som jeg har tenkt å bruke som personlig hjemme side. Trenger litt tilbakemeldinger på designet, men ikke se på koden for den er bare rett fra photoshop (skal kode den selv når designet er ferdig). Bakgrunnen skal selvsagt fylle hele siden, men som sagt så trenger jeg bare litt kritikk på designet Takker for svar edit: Link ja Endret 24. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sett inn www.lipsum.com tekst så vi kan se hvordan du vil ha teksten og slik. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ok da kommer jeg med en ny versjon om noen strakkser, med litt mer Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 meny? Jeg har tenkt å ha en dropdown meny så den er ikke med ennå.. Er ikke helt fornøyd med den tekst boksen, men det gir et lite inntrykk Må nok lage ny.. Men litt kritikk på det som er nå hadde vært fint Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 venstre delen av headeren var stilig. høyre delen og overgangen var ikke det. høyre delen må gjevnes skikkelig ut og få antialis på teksten (du finner det oppi der et sted). gul og brunbeige fargene passet ikke. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 nei tror nok jeg starter helt på nytt, tror ikke jeg kommer mye lengre med dette Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skjønner ikke helt hvorfor du ønsker å starte på nytt da headeren er meget fin, synes jeg i hvert fall. Ville anbefalt deg å bytte font i header hvis du fortsetter på dette designet. Den øvrige delen av websiden synes jeg godt du kan kaste langt tilbake til fortiden(eller no) fordi den ikke passer sammen med header i det hele tatt, og det er ikke særlig pent. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 litt vanskelig å se ann hvordan det er...vanskelig å bedømme når det er så lite Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Oj for en fæl tekst. Både strørelse og font er helt feil. Og som sagt: Meny? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uansett hva du gjør med siden må du prøve å beholde den ene delen av headeren, den med bena altså. Den var utrolig stilig. Men fargevalget på de andre stedene var ikke helt pluss at den gule tingen oppe til høyre der var litt merkelig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) ok dere har overbevist meg til å fortsette på dette designet dvs. headeren Har dere noen forslag på hvordan det burde være? Endret 24. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hmm, du ville ikke heller laget bagrunssbilde, isteden for å sette teksten inn i bildet. Litt kjipt når du skal oppdatere siden.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jo tenkte det, men ikke før designet er ferdig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå