Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har glemt alle triksene jeg lærte i årene på MK, så nå håper jeg at noen husker dette: Hvordan er det man får teksten i en tekstboks til å fylle hele boksen ut på begge sidene? Slik som aviser, ukeblader osv. Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg kan kanskje hjelpe deg, men jeg forstår ikke helt hva du egentlig spør om. Tenker du på blokkjustering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg kan kanskje hjelpe deg, men jeg forstår ikke helt hva du egentlig spør om. Tenker du på blokkjustering? Sier "horeunger" deg noe? Få teksten til å starte på samme plass på alle linjene i blokken (det gjør den uansett, automatisk), å slutte på samme plass. Edit: Fant det ut. Måtte bare re-arrange workspacen. Endret 24. januar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 text-align: justify; Men horunger..? Utifra slik jeg forstod deg, så har vel ikke hounger spesielt mye med det å gjøre..? En horunge er når et ord blir stående alene på en linje i slutten av et avsnitt eller begynnelsen på en ny side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå