Xantix Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Lurer på om det er noen som vet om et bra sted som tilbyr gratis lagring på internett, gjerne godt med plass og at de har raske linjer/servere slik at tilgang til store filer ikke tar en hel evighet. Så litt off topic, var hotmails planer om mer lagringsplass for gratisbrukerne bare en bløff? Trodde nesten de ville aktivere det som jule etter nyttårspresang jeg, men så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel, har jo Gmail med 1GB, det finnes programvare som gjør at denne lagringsplassen kan brukes som en harddisk, tilgjengelig fra Min datamaskin. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Du har jo Hellacious Riders (motorsykkelklubb) som tilbyr Terrabyte mail. Vedlegg har grensen på 500mb. Se Her også Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Leste noe om det, men gmail er fortsatt lukket....... Fortsatt ikke mulig å registrere seg, ser ut som om man må få invitasjon eller noe. X. Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En stund siden jeg fikset meg gmail, men http://isnoop.net/gmailomatic.php fungerte fint når jeg opprettet min konto. Finnes sikkert gmail tråder her. Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Gmail er en ting men Xasamail.com har 2 GB (dobbelt så mye) Endret 24. januar 2005 av morra Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Leste noe om det, men gmail er fortsatt lukket....... Fortsatt ikke mulig å registrere seg, ser ut som om man må få invitasjon eller noe. X. Er du interessert i gmail, så kan du du sjekke denne tråden . Eller så kan du sende meg ein PM, og så kan eg gje deg ein invite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå