halvardm Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hvor kan man kjøpe fete merkeklær på nett? Da mener jeg ikke bare J.Lindeberg osv, men her snakker vi Gucci, Prada, D&G osv. Noen gode nettbutikker på slikt? Endret 24. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det ikke bedre å kjøpe i RL? Da får du prøvd dem på osv... dessuten ser de alltid finere ut på bilde enn i RL... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Er så jævlig få gode butikker her i Ålesund, bare litt Lacoste og Moods Of Norway. Blir vel til å kjøpe slikt når man er i Oslo da.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er så jævlig få gode butikker her i Ålesund, bare litt Lacoste og Moods Of Norway.Blir vel til å kjøpe slikt når man er i Oslo da.. Dra et sted hvor de har ordentlige butikker! Kan ofte være en god idé og prøve ting, størrelsene kan varriere veldig.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jo, skal kanskje til Oslo til vinterferien. Da skal jeg se om jeg får tatt meg en tur til en av disse: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article327424.ece Men ingen plasser dere vet om som er gode? Bare i tilfelle jeg blir nødt Endret 24. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bogstadveien er vel et godt utgangspunkt hvis du vil bruke mye penger på klær. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå følte jeg meg hip, der var mange av de butikkene jeg handler i! Nei, Bogstadveien er nok et godt utgangspunkt. Company's har jo mye OK til en relativt OK pris, Tigerbutikken nederst i hegdehaugsveien, Kamikaze hvis du har litt budsjett, og Sand-butikken har mye. Leve vestkanten! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 K.A.M.I.K.A.Z.E er jo satans dyrt. Ellers er Bogstadveien, som tidligere nevnt, et veldig godt utgangspunkt. Tigerbutikken som JoachimR nevnte har noen SKAMKULE belter. Skal ned dit til uka, jeg sikler bare ved tanken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 K.A.M.I.K.A.Z.E er jo satans dyrt. Ellers er Bogstadveien, som tidligere nevnt, et veldig godt utgangspunkt. Tigerbutikken som JoachimR nevnte har noen SKAMKULE belter. Skal ned dit til uka, jeg sikler bare ved tanken. Vet, de beltene er kule. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kamikaze er oppskrytt! Lenge leve Lacoste & RL. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 www.ebay.com ,men det er mye falskt der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 kamikaze er oppskrytt! Lenge leve Lacoste & RL. Jo da, jeg er enig i det! RL har mye for seg! Forøvrig, salg på Ferner alle sammen! SALG! Eeeha! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Synd Ferner er så langt unna Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Tigerbutikken høres lovende ut. Kjøpte meg nettopp dress som er Tiger. Hvor ligger den da sånn ca ? Er ikke så kjent i Oslo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 HER!! her kommer mine merkeklær fra! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hehe, lamt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tigerbutikken høres lovende ut. Kjøpte meg nettopp dress som er Tiger. Hvor ligger den da sånn ca ? Er ikke så kjent i Oslo Den ligger nederst i hegdehaugsveien. http://www.gulesider.no/gsi/map.do?mode=&s...ps=Oslo&x=0&y=0 Her er et kart, det er ikke butikkens adresse, men det er sånn ca. ved flagget. HER!! her kommer mine merkeklær fra! Hetroalarm!! Oppfreshing nødvendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå