hemo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 RPM-pakker er ka forno? Tilsvarende til installerings-programmer på Windows. Vil tro at du i Mandrake bare kan dobbeltklikke på rpm-filen så blir den installert. RPM-pakke for Firefox til Mandrake kan du finne her: ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Man...101mdk.i586.rpm Dette er altså engelsk versjon av Firefox for Mandrake, og berre versjon 1.0. Kvar skal eg leita etter ein rpm (for eg må ha ein rpm for å få automatisk installasjon, ja?) for den norske Firefox 1.0.1? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den engelske (grmph..) utgåva av Firefox 1.0, spør om å bli default browser, kvar gong den startar opp... Korleis kan eg gjera dette litt meir permanent? Må eg (eller bør eg) kanskje fjerna Epiphany 1.2.8 og/eller Mozilla 1.7.2? Er det i det heile teke nokon god grunn til å ha dei liggjande, når det er Firefox som vert brukt? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den engelske (grmph..) utgåva av Firefox 1.0, spør om å bli default browser, kvar gong den startar opp... Korleis kan eg gjera dette litt meir permanent? Må eg (eller bør eg) kanskje fjerna Epiphany 1.2.8 og/eller Mozilla 1.7.2? Er det i det heile teke nokon god grunn til å ha dei liggjande, når det er Firefox som vert brukt? Hvis du bruker GNOME skal det være et kontrollpanel et sted i menyene der du kan velge hvilke programmer som brukes som standard til f.eks. nettlesing. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jepp, eg fann den her: "Start", System, Konfigurasjon, GNOME, Avansert og Foretrukne applikasjoner. Under "Velg en nettleser" fann eg berre Mozilla/Netscape 6, som ikkje hjelp stort. Under Egendefinert nettleser: Kommando, står det: /usr/lib/mozilla-firefox-1.0/mozilla-firefox "%s" Valet ser likevel ikkje ut til å verte lagra, då eg er pålogga som brukar og ikkje root... Så i eit desperat forsøk på å få løyst detta bittelille "problemet", høgreklikker eg på klokka og seier Juster... Då får eg lov å skriva inn passord, og får opp nøklane... Heller ikkje dette gav nokon løysing. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Då har eg logga meg inn som root, fått raud bakgrunn, avinstallert Mozilla og sett at Epiphany forsvann i dragsuget. No er Firefox den einaste nettlesaren i GNOME (på denna Mandrake 10.1-installasjonen). Likevel kjem spørsmålet (altså: Firefox er _ikkje_ standard nettlesar). Det einaste tilgjengelege val under standard nettlesar no, er "Lynx tekstbasert nettleser" Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Då har eg logga meg inn som root, fått raud bakgrunn, avinstallert Mozilla og sett at Epiphany forsvann i dragsuget. No er Firefox den einaste nettlesaren i GNOME (på denna Mandrake 10.1-installasjonen). Likevel kjem spørsmålet (altså: Firefox er _ikkje_ standard nettlesar). Det einaste tilgjengelege val under standard nettlesar no, er "Lynx tekstbasert nettleser" Ingenting som heter "sensible browser" e.l.? I så fall *burde* det fungere å merke "Custom"/"Egendefinert" og skrive "mozilla firefox %s". Husk å endre eventuelle snarveier så de peker til mozilla også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå