Drunk_Panda Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Da jeg gikk inn stod d at billettene var utsolgt, men jeg kan bestille PTN kort funker d å komme inn med d??? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mens vi snakker om PTN-kort: 1. Hvordan kjøper man det? 2. Må man være 18 for å skaffe det (med hensyn til kredittkort, etc)? 3. Hva koster det? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1. Man kjøper det på partyticket.net 2. Nei, jeg kjøpte da jeg var 15, og kravet er nok bare at man betaler (nettbank ect.) 3. Sikket mellom 30,- og 50,- (mener å huske at jeg betalte 35 for mitt elns i fjor) Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bre sånn kjapt hva er PTN kort og hva brukes det til? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bre sånn kjapt hva er PTN kort og hva brukes det til? PTN-Kort er vell egentlig bare et medlemskort som brukes til å verifisere deg med når du går inn i skipet. Billetten din blir "festet til kortet" sånn at du ikke trenger å ta med deg en utskrift av billetten, emn bare kortet hvis du skjønner... Blir akkuratt som at pengene ligger på et visa-kort, bare at her ligger billetten din der PTN-lort er noe du bare trenger å kjøpe en gang, så kan det brukes på alle The Gathering-Lanene i all fremtid Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 1. Man kjøper det på partyticket.net Det har jeg fått med meg Problemet er hvor på siden... Må man gjøre det når man bestiller billetter fra TG, for jeg kjøpte fra en annen fyr og har da ikke hatt mulighet til det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 1. Man kjøper det på partyticket.net Det har jeg fått med meg Problemet er hvor på siden... Må man gjøre det når man bestiller billetter fra TG, for jeg kjøpte fra en annen fyr og har da ikke hatt mulighet til det. Her kan du kjøpe deg PTN-kort... Du må antagelig være logget inn på ptn for at siden skal funke Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Fant ut av det, og nå er PTN kort og armbånd på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå