Gå til innhold

et stort og et lekker kabinett! anbefaling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg kan anbefale noe, så må jeg vite hvor mye du har tenkt å svi av på et nytt kabinett?

Fårøvrig så kan jeg anbefale kabinetter fra Lian-Li. Der er det kvalitet fra topp til tå.

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Før jeg kan anbefale noe, så må jeg vite hvor mye du har tenkt å svi av på et nytt kabinett?

Fårøvrig så kan jeg anbefale kabinetter fra Lian-Li. Der er det kvalitet fra topp til tå.

jeg kan svi så mye jeg vil :D tjener mye penger i læra og kabinett er en av de viktiste av pcdelene syns jeg!

åsså er det på tide å kvite seg vekk med chieftecen synes jeg !

Endret av geromino
Lenke til kommentar
jeg tror jeg har bestemt meg for denne http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LIPC73SLB

Sikkert et kjempe kabinett. Valget er vel om man ønsker dør i front eller ei. Ønsker man det kan nevnt kabinett være et godt valg.

Ønsker man ikke det så vil jeg anbefale Lian Li 6077, eller 6277 hvis man har planer om vannkjøling.

Har ikke noe erfaring med andre Lian Li kabinetter enn 6277(har et selv) og selv om jeg er fornøyd med kabinettet så mener jeg at Lian Li har et forbedringspotensiale med 6277, dog kan man med enkle grep rette opp i disse småtingene slik som jeg gjorde og som gjør at jeg er fornøyd med kabinettet nå!

Lenke til kommentar
er det støy dempet harddisk holder på den? jeg har en raptor disk som bråker litt!

også er det mulig å hekte av døra ?

På min 6277 er det støydempete fester for HDD. Har selv en Raptor disk og støyen fra den skiller seg ikke ut fra alt annet.:hmm:

Av vifter så har jeg:

Coolermate 120mm aluvifte i bakkant <- Går på lavest hastighet

Shakoon LED 80mm vifte i front <- Går på full guffe men jeg hører den ikke

Orginal vifte på Spire kjøler <- Ca 2500rpm

bZerk 500W plexi PSU <- Viftene går på lavest mulig hastighet

Alt dette overdøver lette begge diskene mine(en Raptor og en 7K250 250GB).

Personlig så synes jeg ikke sånn gummiopplegg som diskene er festet i hjelper noe særlig....

Lenke til kommentar
jeg er etter et stort og lekker kabinett pris har ikke så mye si

(jeg vil ha god kjøling og lavt støynivå!!)

vil du ha god kjøling og lav støynivå, kjøp lian li. vil du ha stort og lekkert, kjøp noe annet. (etter min mening) virker Lian LI kabinetter litt kontor-aktige ut.

Lenke til kommentar
jeg er etter et stort og lekker kabinett pris har ikke så mye si

(jeg vil ha god kjøling og lavt støynivå!!)

vil du ha god kjøling og lav støynivå, kjøp lian li. vil du ha stort og lekkert, kjøp noe annet. (etter min mening) virker Lian LI kabinetter litt kontor-aktige ut.

Det finnes kabinetter med mye bedre kjøling enn LianLi PC73 til en brøkdel av prisen.

CoolerMaster CM Stacker er et eksempel på et slikt kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...