FalcoN200285 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg er etter et stort og lekker kabinettpris har ikke så mye si hva ville dere der ut annbefale ? (jeg vil ha god kjøling og lavt støynivå!!) Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) meld deg på denne lista om et flott Lian LI kabinett Endret 24. januar 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Før jeg kan anbefale noe, så må jeg vite hvor mye du har tenkt å svi av på et nytt kabinett? Fårøvrig så kan jeg anbefale kabinetter fra Lian-Li. Der er det kvalitet fra topp til tå. Endret 24. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hva med Thermaltake Tsunami.. skal kanskje kjøpe det sjøl Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 CoolerMaster CM Stacker oppfyller dine krav og er forøvrig et kjempekabinett! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Før jeg kan anbefale noe, så må jeg vite hvor mye du har tenkt å svi av på et nytt kabinett? Fårøvrig så kan jeg anbefale kabinetter fra Lian-Li. Der er det kvalitet fra topp til tå. jeg kan svi så mye jeg vil tjener mye penger i læra og kabinett er en av de viktiste av pcdelene syns jeg! åsså er det på tide å kvite seg vekk med chieftecen synes jeg ! Endret 24. januar 2005 av geromino Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 lol se den a http://www.thermalrock.com/chassis/circle/circle.htm Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) jeg tror jeg har bestemt meg for denne http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LIPC73SLB]My Webpage[/url] Endret 24. januar 2005 av geromino Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Meget klokt valg! Må si meg uenig her. LianLi koster mer enn det smaker i dette tilfellet, men pent er det. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg tror jeg har bestemt meg for denne http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=LIPC73SLB Sikkert et kjempe kabinett. Valget er vel om man ønsker dør i front eller ei. Ønsker man det kan nevnt kabinett være et godt valg. Ønsker man ikke det så vil jeg anbefale Lian Li 6077, eller 6277 hvis man har planer om vannkjøling. Har ikke noe erfaring med andre Lian Li kabinetter enn 6277(har et selv) og selv om jeg er fornøyd med kabinettet så mener jeg at Lian Li har et forbedringspotensiale med 6277, dog kan man med enkle grep rette opp i disse småtingene slik som jeg gjorde og som gjør at jeg er fornøyd med kabinettet nå! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) er det støy dempet harddisk holder på den? jeg har en raptor disk som bråker litt! også er det mulig å hekte av døra ? Endret 24. januar 2005 av geromino Lenke til kommentar
Machz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 er det støy dempet harddisk holder på den? jeg har en raptor disk som bråker litt! også er det mulig å hekte av døra ? På min 6277 er det støydempete fester for HDD. Har selv en Raptor disk og støyen fra den skiller seg ikke ut fra alt annet. Av vifter så har jeg: Coolermate 120mm aluvifte i bakkant <- Går på lavest hastighet Shakoon LED 80mm vifte i front <- Går på full guffe men jeg hører den ikke Orginal vifte på Spire kjøler <- Ca 2500rpm bZerk 500W plexi PSU <- Viftene går på lavest mulig hastighet Alt dette overdøver lette begge diskene mine(en Raptor og en 7K250 250GB). Personlig så synes jeg ikke sånn gummiopplegg som diskene er festet i hjelper noe særlig.... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det Lianli du vil ha, så kjøp enten det som det blir vist bilder av, eller Lian Li PC-V2000B som jeg selv har. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 JEG er nå veldig forelsket i NESTEN dette kabinettet. Fant ikke link da microplex ligger nede. Men det kabinettet jeg mener er det med KUN 5,25" brønner. Ellers likt som PC70USB! Ellers er jo CM "Stacker" helt knall. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg er etter et stort og lekker kabinett pris har ikke så mye si (jeg vil ha god kjøling og lavt støynivå!!) vil du ha god kjøling og lav støynivå, kjøp lian li. vil du ha stort og lekkert, kjøp noe annet. (etter min mening) virker Lian LI kabinetter litt kontor-aktige ut. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg er etter et stort og lekker kabinett pris har ikke så mye si (jeg vil ha god kjøling og lavt støynivå!!) vil du ha god kjøling og lav støynivå, kjøp lian li. vil du ha stort og lekkert, kjøp noe annet. (etter min mening) virker Lian LI kabinetter litt kontor-aktige ut. Det finnes kabinetter med mye bedre kjøling enn LianLi PC73 til en brøkdel av prisen. CoolerMaster CM Stacker er et eksempel på et slikt kabinett. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Silverstone TJ06! Grisefint kabinett men du må ha atx 12pin strømforlenger samt en p4 pin strømforlenger. Mest sannsynlig. kommer an på hk og PSU. Men ellers, god plass: 6 stk hdd (opptil 8) 2 floppy 5 cdrom skrueløst vindtunell (120mm vifter+1 80mm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå