Aalton Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gjør det.. kom tilbake med erfaring om platene da.. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fikk nettopp svar på mailen min til komplett der jeg spør om produsent av disse dvd'ene. <quote> Hei. Optodisc, mao. meget bra kvalitet. Har brent 50 plater på en NEC 3520 og 10-15 på en Samsung brenner, ingen problemer med noen av brenningene </quote> Virker som det er forskjellig syn på hva som er bra kvalitet her, men ifølge selgeren så virker disse å være ok. Bestiller noen pakker og ser hva som skjer Tror jammen jeg skal legge ut tester av optodisc 8x DVD+R og DVD-R når jeg får mine siste forsendelse plater, slik at dere kan se mine resultater og bedømme litt selv Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 muligens noe offtopic men ; funker det å gjøre om disse dvd-r platene til dvd-rom med en nec 3520, med en modifisert firmware eller lignende? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå er jeg svært dårlig til å teste slikt skikkelig. Kan fortelle om dem fungerte eller ei, men dersom noen vil ha en skikkelig test så tror jeg at oc-freak er en langt bedre kandidat her Men en vanlig brukererfaring er jo mulig... Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har That's Write 4x plater jeg kjøpte før jul og de er greie plater. Har bestil 200packen fra komplett. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har That's Write 4x plater jeg kjøpte før jul og de er greie plater. Har bestil 200packen fra komplett. Var det også optodisk og minus plater? Lenke til kommentar
c0zta Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har brent 200 4x That's Write DVD-R plater nå, og har ikke hatt et eneste problem med det, kan heller ikke si noe på kvaliteten. Synes platene er supre. Er ikke That's Write det samme som PRINCO plater? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nja... Jeg mener da det er bedre å betale 8-10 kr platen og vite at det er kvalitet og holdbart i mange år en å betale 2kr platen og merke det at plutselig innholdet ikke er leselig lenger om noen mnd. Men på den andre siden .. om det er en kamerat som skal ha noe av deg som bare skal legges inn på hd og kastes så er det jo greit å ha noen billigplater liggende også. Har gode erfaringer selv med thats write, men det var 4x+r . Lenke til kommentar
Psh Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 muligens noe offtopic men ; funker det å gjøre om disse dvd-r platene til dvd-rom med en nec 3520, med en modifisert firmware eller lignende? Nei det funker ikke, siden det er snakk Dvd-r plater. Hadde det vært snakk om Dvd+r så hadde det vært mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå