Tumbleweed Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei...jeg er nokså ny her, og har lagt merke til at enkelte tråder blir stengt pga "omgåelse av tre-ords-regelen" o.l. Har ikke klart å finne ut av det, og vil gjerne ha en forklaring, så slipper jeg å tryne på dette.... T'Weed Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det står godt forklart i nettiketten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=boa...re-ords-regelen Kan fint spores opp i retningslinjene, som du har godkjent å ha lest. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Aha...! Takker. Det var som jeg trodde. Fikk ikke med meg den regelen, og leita på feil sted. Beklager! T'Weed Lenke til kommentar
eught Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Dette er en regel som er satt på emnefeltet til nye tråder, i et forsøk på å tvinge folk til å lage bedre emner (dessverre fungerer den ikke så veldig bra). Det er en del folk som bryter treordsregelen, for eksempel slik: X skal lage et en ny tråd der X lurer på hva som kan være galt med maskinen. X velger emne "Datafeil". Så får X (automatisk) beskjed av forumet om at tråden må ha minimum tre ord i emnet, og da skal X være smart og lure systemet. X skriver derfor emnet om til "Da ta feil". Som man ser inneholder emnet overhodet ingen ytterligere informasjon, og mange vil sannsynligvis ikke oppfatte det som "Datafeil", men vil se det som faktisk står der; "Da ta feil". Til slutt kommer en av de flinke moderatorene og stenger tråden, samtidig som de forhåpentligvis gir X en advarsel. Det ble litt mer enn bare en beskrivelse av regelen her, men jeg følte at det passet med en beskrivelse av hvordan folk bryter den også. Endret 24. januar 2005 av eught Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 [auto-reply] Saken er herved sett på som løst/ordnet/fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg