kammiz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) er det flere enn meg som har problemer med at ordene de lagrer på feks nokia 6670 eller andre med samme operativsystem forsvinner? jeg må lagre ordene på nytt og på nytt hele tiden.. selv om jeg ikke bytter ordliste eller noe. Endret 24. januar 2005 av kammiz Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg innbiller meg at de nye ordene slettes sammen med loggen hvis du f.eks har "loggvarighet: 1 dag". Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hvor velger man loggvarighet da? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vet ikke om det er derfor da, jeg bare tror det... "Meny - Logg - Valg - Innstillinger - Loggvarighet" Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 min står på 30 dager... ? det kan ikke ha noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ingen andre med nokia 6600 eller noe som har problemer med dette og funnet noe fornuftig svar? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nå er det vel sånn at ordliste blir full etterhvert og da forsvinner de ordene som er lagt inn først,mener jeg lest det et sted Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ingen andre med nokia 6600 eller noe som har problemer med dette og funnet noe fornuftig svar? var ikke svaret til walter_melon fornuftig da?! jeg synes det var kjempe hyggelig av han i det hele tatt og bry seg. Han kommer med forslag, og det er bra. Alle svar er fornuftige... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 for all del.. mente ikke å kritisere forsøket på å hjelpe.. men et fornuftig svar var det jo ikke, for gale svare er i mine ikke noen fornuftig form for hjelp.. men det kommer jo ann på hva man legger i selve ordet fornuftig.. og i dette tilfellet mente jeg "brukbart".. menmen, takk for hjelp. og ja, skulle tro det var slik at de minst brukte ordene ble slettet når det ble fullt, men hallo, er det ikke plass til mer enn 10 ord eller noe da? latterlig..! men er det altså ingen andre som kan bekrefte å ha samme problem med denne type telefon? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har hatt flere Nokia telefoner gjennom tidene og jeg har alltid lagt inn de merkeligste, snåleste og mest ubetydelig ord i ordboken uten at dette har blitt noe problem. 6610'en min hadde jeg i 2 år med denne lagringen av alskens ord. Skulle nesten tro det var minnet det var noe galt med. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har ikke dette problemet med Nokia 6630. Ordene jeg lagrer, dem forsvinner ikke nei. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har dette problemet tildels på min 6600. Det virker som om det er ett satt antall "spesielle" ord man kan legge til før den begynner å overskrive og slette andre ord. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 takk! endelig noen som har samme problem.. men ingen løsning enda altså.. Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 takk! endelig noen som har samme problem.. men ingen løsning enda altså.. Løsningen er å sende den på service. Det er en feil på telefonen din, å du trenger nok en SW oppgradering. Er telefonen under et år vil det gå på garantien. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 serviceverkstedet her i bergen har ingen nyere software enn den jeg har på min telefon... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke noe problem på min 6260.... Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 hmm, verkstedet sier de har fått en ny software nå.. så får fikse meg den imorra.. *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå