embark Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei, har et Natur og miljø prosjekt på skolen (GK Elektro). Emne vi har valgt er batteri, og hvordan de virker og hvordan de er bygd opp. Så nå sitter vi her på datarommet, men jeg finner ingen brukbare sider med fakta. Er det noen som vet om noen? På forhånd takk. Endret 24. januar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
saboi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Battery_%28electricity%29 veldig kjekt å skrive "wp battery" i adresselinja til firefox ^^ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ble vell oppfunnet av Voltare (som har gitt navnet til Volt) tror jeg.... Viktig å ha med kjemien her (elektronvandring, redoks etc...) Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk, begge to Lenke til kommentar
GeO Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ble vell oppfunnet av Voltare (som har gitt navnet til Volt) tror jeg.... Het han ikke Alessandro Volta? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Med tanke på linjen du går, bør du åpne bøkene dine og lese om det der. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Ble vell oppfunnet av Voltare (som har gitt navnet til Volt) tror jeg.... Het han ikke Alessandro Volta? Stemmer.... hukommelsen er ikke så bra..... Til trådstarter: Trykk på bildet .... Endret 24. januar 2005 av Okay Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 www.howstuffworks.com Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Litt mer oppdatert info om batteristandarer og teknologien/kjemien rundt de finner du her: Makker Hoppecke Gylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå