Gå til innhold

Skyte hull i sidedør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heh, jeg tenkte mest på en sånn "sakte" pulserende, mer som ett sakte hjerteslag type, hvis dere forstår :)

på metku.net, så kan du finne en slik trets, og da kan man også regne ut hvor sakte den skal pulsere, ved å bytte ut to komponenter...

men, den slukekr helt da.. :(

Lenke til kommentar
heh, jeg tenkte mest på en sånn "sakte" pulserende, mer som ett sakte hjerteslag type, hvis dere forstår :)

på metku.net, så kan du finne en slik trets, og da kan man også regne ut hvor sakte den skal pulsere, ved å bytte ut to komponenter...

men, den slukekr helt da.. :(

kan jo bare sette inn en kondensator, så lades den sakte ut, men da trenger du en stor en da tror jeg, eller mange litt mindre,

senke til 1 eller 0.5 hz og sette inn en diode så får du en krets som blinker vært sek, eller annen hvert

Endret av stidz
Lenke til kommentar

Er du virkelig kul, får du tak i en 12 kalibret hagle som kan håndtere magnumladninger, helst cylinderboring. Så kjøper du grove stål-magnum patroner. Leidrue-ammo anbefales ikke! Den er for veik.

En bør eksperimentere litt med avstand & spredning på treplate eller papir på forhånd, så du ikke får for liten spredning og dermed bare blåser et gigantisk hull i kassa. Da trenger du bare et skudd for hele casemodden... hehe. For lang avstand, og halglene vil ikke penetrere kabinett-stålet (det er derfor du bør gå for grove, harde hagl med sprek ladning).

:w00t: K

Lenke til kommentar
gjør ingenting om den slukker helt, bare den ikke strober som lysa på ett rave party, hvis du forstår :)

jeg kan gi deg en link etterpå.. :)

*edit*

Her er det.. :)

hvis du klikker deg inn der for å diskutere emnet, så skal du finne et kretssjema for bare en led, (jeg som ba om det) og hvis du da paralellkobler flere leds enn å bare ha en, så vil du ha mange som pulserer samtidig, hvis ikke, så kan du bruke den løsningen som er i artikkelen.. :)

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...