AltuZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 seriøst håper du gjør dette å at det kommer noen bilder snart azz heftig tanke.. bare ikke skyt noen andre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 heh takk får vi se om det blir no av det da.. sliter litt med penger atm...og slike ting har en tendens til å bli dyerere enn man først tenker seg... oppdatering og evt. bilder kommer senere hvis det blir no utav Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg skjøt gjennom en stekepanne med 223 og det ble et fint hull som vrengte seg kanskje 5 - 10mm innover så vil nok funke fett det Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 du burde kanskje finne en metalplate som kan minne om døra og prøveskyte først. husk å vær forsiktig da du skyter på metal da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det blir en FET mod Men jeg hadde villet lagt bak en tykk treplåte, festet med heldekkende dobblesidig teip for å stive opp døren litt Fort deg å skyt så vi får se litt bilder! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det blir en FET mod Men jeg hadde villet lagt bak en tykk treplåte, festet med heldekkende dobblesidig teip for å stive opp døren litt Fort deg å skyt så vi får se litt bilder! jeg ville hvertfall ha lagd en ramme ellers er det ikke sikkert det blir en like bra effekt av kulehullet Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det blir en FET mod Men jeg hadde villet lagt bak en tykk treplåte, festet med heldekkende dobblesidig teip for å stive opp døren litt Fort deg å skyt så vi får se litt bilder! jeg ville hvertfall ha lagd en ramme ellers er det ikke sikkert det blir en like bra effekt av kulehullet Tror det vil gå bra uansett siden tre ikke er verdens hardeste materiale, men hva vet vel jeg...? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 uansett om det ikke er hardt så gir det metalet en motstand og hullet vil bli cleanere. jeg ville ha foretrukket et litt "rufsette" hul fremfor et helt rundt, jo grovere kaliber desto grovere hull, fin kaliber kan få det til og se borret ut, ha ammo med litt lav hastighet så blir det tøffest hull Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) du kan jo gjøre det tøffere.. ved å skyte tvers igjenom kabinettet uten om hk brettet da (jeg hadde hvertfall synes det hadde vert fett ) i såfall kan du jo bruke rifle eller no Endret 24. januar 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 ehhe tja, lurt? nja, jeg veit ikke jeg... da tror jeg heller jeg skrur av sidedørene og legger dem ved siden av hverandre menneh, pulserende rødt lys? noen ideer? vil ha noe sterkt, sånn at det lyyyser ut av hulla... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ehhe tja, lurt? nja, jeg veit ikke jeg... da tror jeg heller jeg skrur av sidedørene og legger dem ved siden av hverandre menneh, pulserende rødt lys? noen ideer? vil ha noe sterkt, sånn at det lyyyser ut av hulla... Røde strobelys? Noe kraftigere enn de skal en vente lenge etter pluss at en kan velge hvor fort de skal blinke! Vet ikke hvor de selger det men du kan jo alltids Google litt på det! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det er en krets på metku.net for å få leds til å pulsere.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Å prøve på en kamerats sidedør er vel den tryggeste måten å finne ut om det blir pent på Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ha noen Luxeon Star lysdioder inni Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Til trådstarter. Jeg var på skytebanen idag å testet dette du har tenkt å gjøre. Men jeg brukte en Magnum 45 (Skal stortsett være den samme kraften) Det gikk bra. Men det beste er å sette plata opp etter noe i tre (En stor plate) slik at den ikke bøyer seg så mye. Hadde jeg hatt et kammera, så kunne jeg tatt bilder å vist deg de pene efektene det ble ut av det Endret 27. januar 2005 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Gah! få deg kamera! var det en skikkelig sidedør, eller bare ei metall plate? fikk du sånne fedt avskrelling av lakken rundt hulla? Magnum 45? revolver? tror kompisen har det også... takk for tipset Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Gah! få deg kamera! var det en skikkelig sidedør, eller bare ei metall plate? fikk du sånne fedt avskrelling av lakken rundt hulla? Magnum 45? revolver? tror kompisen har det også... takk for tipset Skal få lånt meg et så fort jeg kan. Det var ei eloksert sidedør. Så det var ingen lakk som kunne skrelle seg av (Var døra til et Lian Li PC61USB) Var en Revolver ja. men om du har en rifle så tror jeg det hadde vert det beste. dette pga hastigheten på kula er litt støre, å at kula ikke er butt her. Noe som gjør at kula glir lettere gjennom, å det blir ikke så stort lufttrykk bak døra idet kula går gjennom (Noe som igjen gjør sjansen får at plata bøyer seg mindre) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Angående lyseffektene så kan du jo montere noen sterke katoder rett ovenfor i midten av kabinettet, har selv to x røde som lager en ganske kul effekt ved bruk, men har litt lyst på grønn også, kan uansett anbefales. Har du store nok katoder så lyser det ganske heftig ut av alle hull , men du kan jo også vurdere kraftige laser leds som lyser mot hull / ene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 heh, jeg tenkte mest på en sånn "sakte" pulserende, mer som ett sakte hjerteslag type, hvis dere forstår Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Noe alla dette? Sunbeam Strobe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå