Gå til innhold

Slakt av taper tables siden min!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin side :)

Var litt rotete rundt nyhetsblokkene. Kanskje litt mer vertikal padding, evt noen linjer e.l. som gjør at nyhetene skiller seg litt mer fra "standard-teksten"?

Ser ut som du bruker AJ-fork, et sted i innstillingene der kan du gjøre sånn at det ikke står"silence" som standard i feltet under nyhetene.

Siden validerer ikke. Men det har kanskje ikke så veldig mye for seg å få den til å validere heller, siden du bruker tabeller.

Lenke til kommentar

Ja, headeren skal fikses... er bare ikke sikkert på ossen element jeg skal ha inn, noen forslag? Hadde også tenkt på border rundt kanten, men greier ikke å få "neddropsboksen" til å flytte seg lenger ned på sia slik at jeg hadde slipt border på toppen, slik at den hvite linja liksom ikke hadde blitt brutt med fortsatt rundt boksen, dårlig forklart, kan komme med et ekempel.....

EDIT:

slik vil jeg ha det!

slik blir det nå... boksen som dropper ned starter for høyt oppe!

Endret av NisseMannH4X
Lenke til kommentar
Ja, headeren skal fikses... er bare ikke sikkert på ossen element jeg skal ha inn, noen forslag? Hadde også tenkt på border rundt kanten, men greier ikke å få "neddropsboksen" til å flytte seg lenger ned på sia slik at jeg hadde slipt border på toppen, slik at den hvite linja liksom ikke hadde blitt brutt med fortsatt rundt boksen, dårlig forklart, kan komme med et ekempel.....

EDIT:

slik vil jeg ha det!

slik blir det nå... boksen som dropper ned starter for høyt oppe!

Den er slik du vil ha det i Mozilla Firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...