Sir Spiff Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 trenge du å gjør noe spesielt for å instalere xp uten noen servicepacks på en sata disk. feks legge inn sata driverene på windows cden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg behøvde i alle fall ikke å gjøre noe spesielt for å installere Windows på min Western Digital s-ata-disk. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 På ditt hk, så må du bruke diskett med drivere på og trykke f6 under installen av windows, eller du bruker f.eks nLite (se sig.) for å legge de til cd'en. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 det er ikke på min pc jeg har problemmet, det er på et gigabyte k8ns s754 kort. burde gjerne ha nevnt dette i første post. problemmet kommer først etter at jeg har valgt partisjon som det skal ligge på og kopiert over instalasjons filene. etter at den har restartet så klarer den ikke å lese disken. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du sjekket at boot rekkefølgen er riktig satt i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå