larry larve Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) lurer på om zalman sin heatpipe(zm80d-hp) er for tong for 9600 kortet mitt? og hvor bra den kjøler? #topic endret. moderator jankee# Endret 24. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
rks Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har denne på mitt 9600XT, funker i massevis den. Husker ikke tallene, men tempen gikk ned mye i forholdt til standardkjøleren. Enda bedre virker den om du lar en vifte blåse på den. Den ikke for tung... Lenke til kommentar
larry larve Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ok . tusen takk da kjøper jeg en sånn en Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Gå heller for denne, helt rå kjøler! Blåser den varme luften ut av kabinettet, i stedet for at den skal sirkulere inne i kabinettet.. Endret 24. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
larry larve Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 nei skal ha noe som ikke bråker den bråker minimum 21 dba så det blir litt for mye når resten av pc bråker under 17dba Lenke til kommentar
larry larve Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 så blir ikke kabinettet så varm heller og da gjør det ikke så mye har en vifte som drar ut litt luft Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 nei skal ha noe som ikke bråker den bråker minimum 21 dba så det blir litt for mye når resten av pc bråker under 17dba kjøper du den zalman heatpipe og setter på en zalman 80mm vifte..så bråker det under 20 db...har nettopp kjøpt det jeg, monterte det i går:P er hastigheter på vifta 1400 rpm =19 db og 2800 rpm= 33 db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå